2021-03-24, 20:26
Avstängd
Ludret madde ligger mot adrian, dra ner trosorna och sätt dig på dicken istället händer JU INGET
Sen får big bögeria vakna med klassrådet HELST I ÅR
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jävlar nu var de snabba i produktionen att använda reaktionsförmågan, annars sover de ju när de verkligen ska vara uppmärksamma. Nej det här är inte rättvist om man ser till vissa andra som gjort otroligt respektlösa handlingar. Spyr på BB just nu

Jaa asså jag KOKAR!!!
Då borde fan Nardos och Peddot suttit auto flera gånger, även Juddan!!
Det är sån JÄVLA favorisering!
🤮🤮🤮
Medlem
Moscow99s avatar
Selektiva skitkoncernen TV4 har grävt sin egen grav.
Ska (sexuella) övergrepp vara underordnad ordet "mongoloid" i måttstocken de använder? Tydligen. Vilka inavlade jädra stollar. En spark i arslet ska de ha, de inkompetenta svinen!

Ska tilläggas att jag inte gillar ordet mongoloid (förlegat ord för en person med Downs syndrom). Men, nån jävla måtta får det vara. En varning vore på sin plats, men inte en auto...
2021-03-24, 20:27
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pontus skämtade ju om - Min Pappa körde doggystyle på mig vilket också är kränkande för det KAN finnas någon som tittar på detta som har varit utsatt för övergrepp.

Simon skämtade om nåt med dagisbarn igår tror jag det var.

Pedrams beteende skulle ha slutat med auto för längesen och även Judiths

Det gäller bara vissa. Trodde först det var ett jävla skämt.
+100
2021-03-24, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad skulle Nardos säga innan det byttes kamera? "Sjukt att man inte ens får säga..." Skydda gullegrisen

Det är ett heltidsjobb för någon att hänga på knapparna och vara kvick som en vessla när hon är i bild, FORT byt ba’
2021-03-24, 20:28
Medlem
Nu känner säkert syrran också sig dumma pga vad hon sa till honom, produktionen är ett skämt!
2021-03-24, 20:29
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Där lyckades BB döda stämningen i huset också på kuppen av sitt svammel.....
Adrian ska fan inte behöva grillas nu av deltagarna. Han kommer må psykiskt dåligt denna vecka som Katti gjorde.

Det ska vara svårt att bli autonominerad. Det kan inte vara bra för en människa att vara instängd och inte veta vad folk tycker om en på utsidan när man blivit autonominerad. Det är bättre att kasta ut någon istället tycker jag.

Jag känner verkligen för Adrian och Katti.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ska (sexuella) övergrepp vara underordnad ordet "mongoloid" i måttstocken de använder? Tydligen. Vilka inavlade jädra stollar. En spark i arslet ska de ha, de inkompetenta svinen!

Ska tilläggas att jag inte gillar ordet mongoloid (förlegat ord för en person med Downs syndrom). Men, nån jävla måtta får det vara. En varning vore på sin plats, men inte en auto...

Ja han har väl inte ens en varning då han aldrig uppfört sig illa så vafan håller de på med? Jösses vilken dubbelmoral och hyckleri från Tv4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doppl3r
Ny deltagare imorgon.

https://ibb.co/PGRVD2k

Ändrar mig nu när jag ser den bilden, är nog inget för varken Pedram eller Adrian. Kanske att Alex gör en framstöt. Får se hennes personlighet lite mer först.

Ser väldigt feministisk ut.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du gåtan är stor eller HÖR dem inte vad han sade AD månne???
Väntar bara dem ska lägga ut att han är autonominerad ska nog skriva och fråga vad som pågår, En ska som kommer från hans barn dom vad syrran tyckte han liknade sedan på auto på det

Judith väntar jag att hon ska flippa tro mig det kommer komma för hon har varit för lugn nu ett tag men då drickat kommer igen då smäller det, Pedram gäller sak samma det kommer komma men det är väl bara varningar för dem av BB

Ja detta förtjänade Adrian verkligen inte.. Han verkar jättelåg nu. Han sluter blombladen igen.

Judith ja... Dessutom kommer det in en ny tjej imorgon som hon säkert vill "prova på" Hon kommer få springa gatlopp från Juddan.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99

Det är ju för helskotta inte ens värt en varning för ngt hans syrra kallade han som liten, PK kränkande BB har sina egna regler och lyssnar INTE vad som säges till fullo!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Herregud. Vad håller de på med. Oacceptabelt. Han är ju förfan en av de vanligaste där inne.
Hur får de ihop detta.
har vi ynglat av oss och fått en dotter.. en BullGroda
https://ibb.co/PGRVD2k[/quote]

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in