2021-03-24, 20:17
Medlem
wowverkligens avatar
Har sedan Adrian kom in i huset funderat på vem han är lik. Nu kom jag på att han ser ut precis som jag tänkte mig att Adam i tv-serien "Eva & Adam" skulle se ut när han blev äldre hahaha var så kär i honom
2021-03-24, 20:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Han började precis öppna upp sig under hockeyveckan...

Det kan vi glömma nu..Nu kommer han krypa in längre in i mössan igen.
Det är ju det som blir resultatet. Deltagarna blir livrädda att råka säga något eller göra något och då blir allt stelt och fel och tråkigt att titta på.
2021-03-24, 20:18
Medlem
Fyfan. Inte varit den som velat bojkotta bb hittills(trots dåligt upplägg och sämst casting). Men detta ger mig fan en tankeställare... När man inte trodde att tv4 kunde göra bb mer pk och slätstruket än det redan är.....
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Jag såg det själv live
och skrev ner exakt vad som sas? imponerande. Jag såg det också live. Skrev inte ner det så jag är medveten om att jag inte kommer ihåg i detalj.
Medlem
alla deltagare borde strejka och inte prata ett ord på 1 timma.
2021-03-24, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
vad hade hänt nu om AD inte väljer att svara på frågorna på skolrådet? om han bara säger ingen kommentar till allt. Han är ju ändå autonominerad. Inte mycket mer de kan göra... eller kan dom hmm!

Nja möjligt, men att surna ihop och börja bete sig ”oskönt” är kanske inte så bra om han tänker framåt. Han har ju trots allt inte åkt ut än.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Hör upp alla!! Nu ser Vi till att rädda Adrian på måndag. När man Blir så här straffad för en sån sak. Vissa Andra där inne får Tydligen säga och göra vad som vill utan straff!!!.NU RÄDDAR VI ADRIAN PÅ MÅNDAG @adrianpodde

Jag är på ,rätt ska vara rätt.
Finns de som mer förtjänar en auto isf.
Medlem
Tycker detta är så sjukt lågt av BB. Hela hans vecka är ju nu förstörd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
vad hade hänt nu om AD inte väljer att svara på frågorna på skolrådet? om han bara säger ingen kommentar till allt. Han är ju ändå autonominerad. Inte mycket mer de kan göra... eller kan dom hmm!
Ja det kommer säkert göra att han får massvis med röster på måndag.. Givetvis kommer han svara så väl han bara kan. Spelet är igööng!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Adrian är absolut inte min favorit men tycker synd om honom nu. Tycker folk har gjort värre saker i huset och kommit undan med det. Läs: Judith som drar av Emelie kjolen efter 👎🏼
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alltsås edan att hennes syrra kallade liknade en mongolid då han var liten eller vad det nu var, Hur mår BB nötterna men fan juddan & Pedram får härja på fritt deras handlingar är allvarligare än der AD sade om vad han syrra kallade han???

Judith och Pedram kommer aldrig bli utkastade eller autonominerade. Nästa fest kommer Judith säkert börja tvångla upp folk igen... Nu har hon inte fått utlopp för sina rovdjursinstinkter på ett tag.
Jag fattar inte heller vad BB håller på med... Pinsamt.
2021-03-24, 20:20
Medlem
Riktigt fult av produktionen att ge honom autonominering av en sån sak! Det finns dem som har gjort värre saker och bara fått alkoholförbud, vilket skämt!

Dom skulle dragit in honom i bikten get honom en varning!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in