2021-03-24, 20:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja hon lär väl dyka upp vid ett senare tillfälla ska man gissa på att hon är sist in och att det kommer en snubbe innan stella

Hoppas hon inte kommer in alls! Kan det vara hon som ska ersätta Kirsty som spådam? Fattade aldrig om hon lämnar programmet helt eller bara spådelen.
2021-03-24, 20:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Nya tjejen var inte speciellt snygg

Hon såg betydligt bättre ut på Instagram än på slutet av avsnittet när hon filmade sig själv med mobilkameran med en vinkel underifrån så man nästan såg rätt upp i näsan.

Men bilder på IG är ju ganska enkelt att få fina och att det inte speglar verkligheten.
2021-03-24, 20:02
Medlem
Blaisens avatar
Varför började de helt plötsligt ta ur Kattis flätor?

Måste vara så galet skönt att bli av med.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha, tur man inte druckit vin nu för då hade jag börjat fundera på vem jag är när jag är du. Och varför du har blivit jag

Jag vågar inte. Avsnittet på tv är ju slut typ nu. Så tror att det kommer snart. Snart... Snart...

Vi är fan helt körda här, jag är skitnödig men får inte missa de smaskiga frågorna. Skit också!
Medlem
Ridnes avatar
Simon har sexig röst. <3
2021-03-24, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Den nya tjejen kommer in i morgon alltså?

Yess. Undrar när 🤔

Hon kommer klicka bra som fan med Tanja o Steph. De alla 3 delar intresse om spiritualitet osv 😁 Detta kan bli kul! Då kommer Juddan känna sig väldigt utanför vilket kan skapa intriger
Den nya bruden kanske oxå kan lära Nardos ett o annat om riktig astrologi
Känner på mig att detta kommer bli bra !!
2021-03-24, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hoppas hon inte kommer in alls! Kan det vara hon som ska ersätta Kirsty som spådam? Fattade aldrig om hon lämnar programmet helt eller bara spådelen.

Hon drev om det då nya tjejen som kliver in imorgon håller på med tarot och liknande.
2021-03-24, 20:04
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha är du jag? Är jag du?

Jag satt precis och var lite bitter över att min duschhögtalare laddat ur, annars hade jag dragit på ljudet från tvn på den så jag hör om de börjar

Ska vi kollektivt gå och duscha och i sådana fall lida tillsammans OM vi skulle råka missa????

BREEEEEEEV!!!! UT UR DUSCHEN!!!
2021-03-24, 20:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Yess. Undrar när 🤔

Hon kommer klicka bra som fan med Tanja o Steph. De alla 3 delar intresse om spiritualitet osv 😁 Detta kan bli kul! Då kommer Juddan känna sig väldigt utanför vilket kan skapa intriger

Ja just nu välkomnar vi allt nytt för vem vet, hon kanske är helt galen och vänder upp och ner på hela huset! Det kan bli bra
2021-03-24, 20:05
Medlem
Vad har han sagt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Yess. Undrar när 🤔

det kan bli bra.... nardos läser bara dagens horoskop
Medlem
Whaaaaaat?! Vad har han sagt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in