2021-03-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selamo
Precis, det är exakt denna typ av videos som brukar läggas ut som "testamenten" just före en masssjutning. Alla larmsignaler, tycker det kunde ha varit berättigat att skicka insatsstyrkan på gubbens adress faktiskt. Vilket svin.

E du så dum så du jämnför detta med varandra så tycker jag synd om dig. En 77 åring pensionär är verkligen ett hot mot rikets säkerhet! Medans dom som verkligen sitter med skarpladdade vapen o läser ur koranen för verklighet av det! Skönt resurser läggs på en gammal biljettkontrollant på spårvägen. Medans neger rapparna fritt står med automat vägen o sjunger döda Aina o annan skit...
Citera
2021-03-24, 14:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selamo
Jag är inte helt säker på att du hade tyckt det om det var Bashiir som satt med två pistoler och hotade Kasslerstrand i sändning.

(om du inte är ironisk)
Att blattar viftar med pistoler i sina rap-videos är väl närmast standard. Utan att snuten knackar på för den delen. Dom får istället div. pris från Public Service.
Citera
2021-03-24, 14:50
Medlem
Ankdammsmans avatar
Hasse verkar vara en pajas med cowboyfantasier, men det förtar inte poängen.

Myndigheterna är hårda när de vet vem du är och var du bor men desto slappare när du fuskar med adresser, identiteter och allt annat. Det borde såklart vara tvärtom.
Citera
2021-03-24, 14:56
Medlem
selamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Att blattar viftar med pistoler i sina rap-videos är väl närmast standard. Utan att snuten knackar på för den delen. Dom får istället div. pris från Public Service.

Nu tycker jag allt att du överdriver en smula Men det finns ett mycket uppmärksammat fall från senaste tiden med artisten Yasin. P3 Guld är en omröstning där folk röstar på sin favorit och Yasin vann tots att han sitter inne. P3 verkade skämmas för detta eftersom de spenderade hela 10 sekunder på detta pris på galan...

Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
E du så dum så du jämnför detta med varandra så tycker jag synd om dig. En 77 åring pensionär är verkligen ett hot mot rikets säkerhet! Medans dom som verkligen sitter med skarpladdade vapen o läser ur koranen för verklighet av det! Skönt resurser läggs på en gammal biljettkontrollant på spårvägen. Medans neger rapparna fritt står med automat vägen o sjunger döda Aina o annan skit...

Man kan lugnt säga att det inte känns som du är högskoleutbildad. Men jag önskar dig allt väl ändå och tycker dina åsikter är intressanta.
Citera
2021-03-24, 15:50
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayAy
Vem är 77 år och visar pistoler samtidigt som man spelar in en video, visst det var leksaks pistoler men ändå? Håller inte med om att dem ''terroriserar en pensionärer''

Hasse Johansson. Det står i trådstarten.
Citera
2021-03-24, 15:57
Medlem
hippilis avatar
Sett ett antal klipp med honom, en förbannad skön pensionär som vågar tala om för folk vad han trycker är fel och det är ju bra, meeen det kan bli att han säjer mer än vad han borde för i bland är det bättre att vara tyst. Gillade dom gångerna han skällt om löven.
Senast redigerad av hippili 2021-03-24 kl. 16:09.
Citera
2021-03-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykedeliskaTankar
Hur vet DU att han byggt upp Sverige med blod, svett och tårar? Han kan lika gärna varit ett soc-fall hela sitt liv. Verkar ännu mer som det när man håller på och viftar två soft-air guns som riktiga pistoler och säger att man ska ”rensa träsket”.

Man vet aldrig nu för tiden med white people, plötsligt står han där och har mördat en hel invandrarfamilj eller någon politiker.

Man kan hoppas, verkligen hoppas...
Citera
2021-03-24, 17:08
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Eller så är det bara intressant att trakassera svenskar.

Det är svårt att veta om det är det som är orsaken bakom påhälsningen.
Om jag hade varit chef på SÄPO och Pistol-Hasses YouTube-filmer låg inom mitt ansvarsområde så hade han också fått påhälsning av SÄPO
Better safe than sorry!

Den SÄPO-chef som skiter i den typen av hot kommer att sitta illa till om något händer.
Citera
2021-03-24, 19:06
Avslutad
Då kan vi förvänta oss razzior mot varenda "rapartist" i Sverige som viftar med vapen nu då? De är ju potentiella terrorister allihopa så det hamnar på Säpos bord.
Citera
2021-03-24, 19:22
Medlem
bl-gr-ns avatar
Jag vill minnas att Löfven och sossarna lade Säkerhetspolisen (SÄPO) direkt under regeringsskansliet eller under Löfven personligen 2014.

Var skälet att Löfven och regeringskansliet skulle kunna använda SÄPO, för att jaga dem som kritiserar sossarna och Löfven?

SÄPOs nya huvuduppgift, att förhindra kritik mot sosse-eliten och deras vanstyre av Sverige och svenskarna...

Heder och Ära åt Hasse Johansson, hoppas han inte låter sig skrämmas av Sossarna.
Citera
2021-03-24, 19:29
Medlem
selamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Då kan vi förvänta oss razzior mot varenda "rapartist" i Sverige som viftar med vapen nu då? De är ju potentiella terrorister allihopa så det hamnar på Säpos bord.

Du behöver inte oroa dig för det. Om du ser utländsk ut, speciellt mörkhyad eller ser ut som du är från mellanöstern, så är det MYCKET större risk att bli stoppad av polisen.
Citera
2021-03-24, 19:51
Medlem
kingkongfitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devildenied
Vad är det som är konstigt med detta?
Någon har ju givetvis anmält honom, då måste polisen agera.
En kompis råkade ut för liknande när han sålde en bokhylla på blocket.
I annonsbilden så låg det en softairgun i bokhyllan, någon som såg annonsen anmälde och polisen var tvungen att hantera detta.
Var kompisen vit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in