2021-03-24, 17:52
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerpumlan
Alltså, om jag träffar en person som inte verkar psykiskt frisk bjuder jag inte hem denne och bjuder denne på så mycket sprit att personen inte minns vad som hände och har sex fastän denne inte tänkt ha det.

Att personen i fråga inte är psykisk frisk har man som frisk ett ansvar att inte utnyttja dennes situation till sin fördel. Nu använder GL detta för att försöka krossa personen, det visar noll empati.

En borderlineperson kan vara väldigt intelligent och spelar ofta otroligt charmerande och förförande. De utsätter sig för situationen som ett självskadebeetende. Det finns hur många historier som helst där män trillar dit. Vet folk som blivit oskyldigt anklagade för misshandel och fått sitt rykte förstört på arbetsplatsen. Har själv träffat flera.
Citera
2021-03-24, 17:52
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Det ska överklagas.

Vad ska ”överklagas”? Du försöker spela en match men i liksom fel juridisk idrott, låter det som. Ungefär som Kajsa Dekis Lekman.
Citera
2021-03-24, 17:53
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Alltså, om jag träffar en person som inte verkar psykiskt frisk bjuder jag inte hem denne och bjuder denne på så mycket sprit att personen inte minns vad som hände och har sex fastän denne inte tänkt ha det.

Att personen i fråga inte är psykisk frisk har man som frisk ett ansvar att inte utnyttja dennes situation till sin fördel. Nu använder GL detta för att försöka krossa personen, det visar noll empati.
Att någon som tidigare beslagits med lögn och falska anklagelser påstår att hon varit för berusad skall vi alltså tro på? Bara sådär?
Citera
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalanx
GL verkar inte ligga på latsidan. Enligt denna site har han en 36 årig flickvän: https://stoppapressarna.se/svenskt/hon-ar-goran-lambertz-nya-flickvan

Han verkar vara rejält gubbsjuk.
Citera
Medlem
Har några feminister reagerat på GL:s pressträff och det han sade där, på bloggar, insändare eller dylikt?
Citera
2021-03-24, 17:54
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Han borde skämmas. Först rida på sitt kändisskap, sen begära ersättning. Han vet mycket väl att han gjort fel. Tragiskt att sådana girigbukar och snuskhumrar ska sitta på dessa positioner - vilket nog är vanligare än folk tror.
Det är inte brottsligt att vara snuskig eller girig. Vad som är brottsligt är att bedrägligt falskanmälan någon oskyldig för våldtäkt.
Citera
Medlem
Citat:

Hur framträder denna psykiska åkomma du påstår hon har ,står hon helt plötsligt på ett ben och skriker kuckeliku?
Citera
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalanx
GL verkar inte ligga på latsidan. Enligt denna site har han en 36 årig flickvän: https://stoppapressarna.se/svenskt/hon-ar-goran-lambertz-nya-flickvan

Jenny Beltran?
Citera
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
EA har dömts till psykiatrisk tvångsvård två gånger... Det stärker inte direkt hennes trovärdigthet. Känner mig dock inte jätteförvånad, konstaterade igår kväll att hon uppfyller nästan alla krav för BPD.

Detta kopplat med hur hon manipluerade bevinsningen i sitt tidigare fall: (FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)
Gör att hon har noll trovärdighet.

https://stoppapressarna.se/svenskt/hon-ar-goran-lambertz-nya-flickvan

Aha. Case closed.
Citera
2021-03-24, 17:55
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Jag är faktiskt på kvinnans sida nu jag tror mycket mer på henne än på GM.
Det efter att gubben Lamberts har gått ut med att han stämmer staten på 1 miljon,
alltså vilken jävla rättshaverist!!!
Hoppas det blir överklagan o han blir fälld.

Munnen går. Ingen där.
Det här handlar om två rättshaverister. Att ställa deras sanningshalt eller mått av sans mot varandra är banalt.
Citera
2021-03-24, 17:56
Medlem
Citat:
Jag är faktiskt på kvinnans sida nu jag tror mycket mer på henne än på GM.
Det efter att gubben Lamberts har gått ut med att han stämmer staten på 1 miljon,
alltså vilken jävla rättshaverist!!!
Hoppas det blir överklagan o han blir fälld.
På vilket sätt gör det honom till en rättshaverist?
Citera
2021-03-24, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
EA har dömts till psykiatrisk tvångsvård två gånger... Det stärker inte direkt hennes trovärdigthet. Känner mig dock inte jätteförvånad, konstaterade igår kväll att hon uppfyller nästan alla krav för BPD.

Detta kopplat med hur hon manipluerade bevinsningen i sitt tidigare fall: (FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)
Gör att hon har noll trovärdighet.

https://stoppapressarna.se/svenskt/hon-ar-goran-lambertz-nya-flickvan
Ok, då är det ju ännu sämre att utnyttja situationen och supa ner henne och sätta på henne, då han troligtvis också kände till att hon anmält folk tidigare och hennes trovärdighet var låg. Riktigt grisigt gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in