2021-03-24, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Kommer inte ihåg exakt va han sa på fyllan, men det är lite Pedram varning där han vill spela någonting han egentligen inte verkar vara. Han vill verka cool och sexig hos damerna men har det inte i sig så det blir bara platt fall. Men att han skulle vara världens slisk är inte sant, han får oförtjänt mycket skit för att det råkar vara Emelie han visat intresse för. Precis som Madde får hur mycket skit som helst trots att hon är den enda som är ärlig med att hon har intresse för Adrian och samtidigt alltid är den som tröstar offret Emelie
Att raggning inte kommer naturligt gör en inte till ett slisk, dock. Det skulle jag vilja kalla: att vara en snubbe.

Nej men ah, okej. Jag fattar. Får väl hoppas att jag får skåda hans beteende själv då, så jag kan avgöra om han är ett slisk eller inte.
2021-03-24, 17:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja du har så rätt för han verkar vara en bra grabb och han borde ha chillat ett tag istället för att hänga sig fast på Emelie. Man lär sig till slut av sina misstag och är det positiva med det hela. Han vinner mer på att bara ta det lugnt, ha skoj och satsa mer på vänskapsrelationer istället. Det andra kommer så småningom och om man tänker så behöver man inte jaga.
Blir intressant att se om han kommer slappna av mer och backa lite från Emelie. Visar sig på nästa fest gissar jag.
2021-03-24, 17:55
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hatar ju verkligen att erkänna det för jag blir så jävla provocerad av honom, men han GÖR bra tv. PH/EOTB hade ju verkligen inte varit samma sak utan honom. Och tror ändå han skulle kunna leverera i BB. Han skulle ju skapa både drama över småsaker och påhittade kärlekshistorier a la han och Josephine "så JÄVLA över hans liga att det är sjukt att han trodde själv att det skulle bli något mellan dem" Qvist.

Klart du vet. Ville bara höra (läsa) dig erkänna det jag HAR inte missat Larsson, såklart. Men jag TÄNKTE bara inte på det och jag skäms lite. Nästa internskämt kommer jag ta, lovar!

Vet jag väl att du ville jag gav dig den för att jag skämdes å dina vägnar som missat Larsson!
2021-03-24, 17:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian har aldrig stått hela tiden ut i köket som nu. Han smörar för Ystad nu
Du har typ sagt det 75 gånger nu.
Officeren behöver inte springa efter någon. De dras till Officeren som flugor till skit.
Om du inte redan märkt det. Hehe.
2021-03-24, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
alla som skriker att Madde limmar sig på AD. Har madde varit något i köket nu är emelie och Ad är det? NEJ. Vem är det man ser i köket, fastklistrad på emelie och ad varje gång man slår på liven? svar: ALex. Lämna madde ifred nu

Madde är ADs skugga
Medlem
Mouchinos avatar
Ska Adrian ta mer fisk så är det inte rättvist, även om Emelie gav sin till honom. Alla vill ju ha mer
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Haha jo men emelie blev precis immun. Så varför ska hon sitta ner då?
hhaah skrev för snabbt menar såklart madde och alex
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Eller hon tänker köra konstgjord befruktning om hon ska ha ett barn, Sedan hus som hon kan renovera själv med en hud som bor där men icket han forts sin vana trogen!

Nästa fest kommer han lägga in en växel till. Han hänger löst och hans enda chans att få stanna är att få igång något romantiskt med Emelie. Annars åker han hem direkt om han sitter på soffan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Blir intressant att se om han kommer slappna av mer och backa lite från Emelie. Visar sig på nästa fest gissar jag.
Han har ju sagt att han gillar jakten. Han frågade henne igår om han arbetar i motvind eller vad det var och hennes svar var ungefär "Ja, i väldigt mycket motvind" hahaha Hur kan man inte fatta hennes pikar?
2021-03-24, 17:58
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Förminska inte min röv kan vara årets citat, alla kategorier.
Hahaha, vem sa det? Vad har jag missat?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har typ sagt det 75 gånger nu.
Officeren behöver inte springa efter någon. De dras till Officeren som flugor till skit.
Om du inte redan märkt det. Hehe.
Vilka dras till honom? Kattis? Madde? Vem mer?
Medlem
Blev sååå glad att Emelie sitter säkert i veckans final! Hoppas att min favorittös fortsätter stå på sig, och att hon helt överger tankarna på att lämna huset. Skulle bli så tomt utan vårt resting poker face.

Är liksom någon innan här i tråden också nyfiken på hur det går i Nardos and Emelie-gate...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in