2021-03-24, 17:37
Medlem
icons avatar
Hahaha, den här tråden alltså. För underhållande.
Jag tycker att Alex är ett SLISK
Hamnar jag utanför klubben nu.

Nämen det är fascinerande att följa otalet inlägg huruvida Alex är ett slisk eller inte. Kommer på mig själv att verkligen fundera över frågan och hur jag ska ta ställning. Har faktiskt inte bestämt mig vart han hamnar på min personliga skala som innefattar, klumpig, tafatt, sliskig osv.
Jag tycker synd om honom iallafall. Från stunden jag såg honom lägga sig förtroligt nära i mörkret intill en överförfriskad och ointresserad Emelie och bara ville skrika (och skrev ut i tråden) gå därifrån åt honom, till nu senast igår när han inte läste av läget särskilt korrekt i soffan med Emelie. Jag ömmar för honom än så länge och önskar någon därinne kan ge honom en hjälpsam hint om att lägga fokus på någon annan än Emelie. För sin egen skull.
2021-03-24, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Eller så åt han smöret och blev på så vis utan pengarna.. 🥺
HAHAHAHAHAHA
2021-03-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
”för hon är en så jävla bra vän och höjer kvinnor” 😂😂😂

Hoppas Emelie skriker ”förminska inte min kökstjänst, för jag är FUCKING proud of min mat!”.
2021-03-24, 17:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra svar malaj Lokhack. Officeren skall endast befinna sig på mässen för inmundiga. Köksan skall sköta resten
Jag fattar inte vad gör Alex där i köket??
Uppfattade han inte att Emelie inte vill ha han eller kvarstår problemet månne???
Nåja Officeren sliter på bra i köksregionen som han ska visar upp sin bästa sida!
2021-03-24, 17:39
Medlem
Citat:
Hoppas Emelie skriker ”förminska inte min kökstjänst, för jag är FUCKING proud of min mat!”.
hahahahahaha! dör 😂
2021-03-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Varför fråga Nardos vad Emelie gjort i köket!?
hon fråga adrian oxå
2021-03-24, 17:40
Medlem
Citat:
Förminska inte min röv kan vara årets citat, alla kategorier.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-24 kl. 17:43.
2021-03-24, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Det var otroligt!
2021-03-24, 17:42
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah okej då, I rest my case. Hade HELT glömt bort det.

Hade fan velat se Mcuze i BB? Även om jag blir mer provocerad av honom än att du vägrar hinta mig, så ÄR han ju lite rolig i sin offerall ändå. Och han hade ju fått full on psykos i BB.

Men ja lätt där snackar vi psykos. exakt, säga vad man vill om honom men han är rolig som fan och perfekt för TV.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har du missat att jag varit relativt frånvarande och lär ha missat MASSA interna trådskämt eller? Betyder jag så lite att du inte ens lägger märke till när jag är borta

MEN OKEJ jag fattar nu när du säger det jag har bara svårt att tänka när jag är på KRIGSSTIGEN.

jag vet mycket väl att du varit frånvarande Moder. Men DEN citatmaskinen trodde jag inte att du hade missat ändå. Saknar honom!

Har du bevis på det
2021-03-24, 17:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

nåt tess kan vara stolt över
2021-03-24, 17:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hahaha, den här tråden alltså. För underhållande.
Jag tycker att Alex är ett SLISK
Hamnar jag utanför klubben nu.

Nämen det är fascinerande att följa otalet inlägg huruvida Alex är ett slisk eller inte. Kommer på mig själv att verkligen fundera över frågan och hur jag ska ta ställning. Har faktiskt inte bestämt mig vart han hamnar på min personliga skala som innefattar, klumpig, tafatt, sliskig osv.
Jag tycker synd om honom iallafall. Från stunden jag såg honom lägga sig förtroligt nära i mörkret intill en överförfriskad och ointresserad Emelie och bara ville skrika (och skrev ut i tråden) gå därifrån åt honom, till nu senast igår när han inte läste av läget särskilt korrekt i soffan med Emelie. Jag ömmar för honom än så länge och önskar någon därinne kan ge honom en hjälpsam hint om att lägga fokus på någon annan än Emelie. För sin egen skull.

Ja du har så rätt för han verkar vara en bra grabb och han borde ha chillat ett tag istället för att hänga sig fast på Emelie. Man lär sig till slut av sina misstag och är det positiva med det hela. Han vinner mer på att bara ta det lugnt, ha skoj och satsa mer på vänskapsrelationer istället. Det andra kommer så småningom och om man tänker så behöver man inte jaga.
2021-03-24, 17:45
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag tror Emelies prov kommer att vara bäst och svårast

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in