2021-03-24, 16:12
Medlem
kermiths avatar
Känns som Madde tar immunitet
2021-03-24, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Inget, som Pedram sa sade de INTE att de var tvungna att BARA använda rekvisitan i uppdragsrummet. Inte heller att de inte fick använda annat i huset. Förstår Nardos men håller inte riktigt och inte heller då ingen frågade om detta tidigare lol

Precis. Klaga för att man har sämre fantasi
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Att dom inte klagade innan resultatet då, klassiska dåliga förlorare 😅

Precis vad jag tänkte 😅 varför kom "vi vill protestera" mot att det andra laget fick mer tid eftersom dom gick in som nr 2 först efter att dom förlorat?

För först började nardos prata om rekvisitan men när pedram sa att dom aldrig förbjudit att hämta annat sa nardos att det egentligen inte var det, utan att dom andra fick mer tid när dom fick gå in efter dom.

Men det visste dom ju om innan men det kom inga protester då. Det kom först nu när dom förlorat.
Medlem
xrlpyts avatar
Haha, Tanja..

Tanja om anatomidockan: - Hur fan vet de att kroppen ser ut så här inuti?
Pedram: - För att de har öppnat upp x antal stycken.
Tanja: - .. (paus) .. Det är ju helt jävla sjukt!

Lelle gumman då.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Get your head in the game, Contris. Du börjar väl inte tappa det redan??? Nardos är ju solen och alla andra obetydliga planeter.

Håller määä. Vore mest rättvist, om nu allting ska vara millimeterrättvist.

Du vet när jag tappade det min fina Moder.

Yes. O som Blaisen säger, hänger Alex löst på måndag är det definitivt han som ryker.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Faktiskt, annars får vi inte ut de vi vill ska åka. Han har ingen chans, oavsett vem han sitter mot.

2021-03-24, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tycker det är en helt orimlig begäran överhuvudtaget, och i vilket fall är det inte lätt att komma att tänka på det där och då i rummet. Klart som fan de filar på sitt nummer under tiden. Dessutom var första lagets nummer typ 45 sekunder långt, knappast någon JÄTTESTOR fördel att få öva den tiden.

Fast det blev ju en jättestor fördel för dom. Under den minuten hann dom använda sig av rekvisita som lag 1 inte hade tillgång till. Det var rekvisitan som gjorde deras nummer. Med det sagt så är jag personligen ändå glad att Emelies lag vann då jag vill få ut Judith.
2021-03-24, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hon har ju så jävla rätt. Judith ska hålla sig så långt bort från köket när det inte är hon som har ansvaret där, helst kedjas fast på dasset. Finns fan inget värre när man står o lagar mat så kommer någon och påpekar vad man ska göra och inte göra. Ät och håll käften
+1
2021-03-24, 16:15
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Taktik av Tanja att låta Ljudith hänga löst?

Även om Tanja visade att hon kunde vara taktisk i PH så har hon stort hjärta. Jag tror faktiskt vara hon är genuin och tog det laget som var bäst.

Hoppas med på Alex, man måste ha kvar några karaktärer som säger grodor osv. Man kan inte rösta ut alla som är lite taktlösa ibland. Därför jag typ vill ha kvar Nardos - hon är den som det är absolut störst sannolikhet att någon tappar det på.

Nej, ut med Judith, Joel eller Madde. Madde är söt men bidrar inte så mycket. Eller kanske AD men tror inte han skulle åka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Känns som Madde tar immunitet

Jag tror också det blir Madde. Men jag hoppas på Ystad!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Fast det blev ju en jättestor fördel för dom. Under den minuten hann dom använda sig av rekvisita som lag 1 inte hade tillgång till. Det var rekvisitan som gjorde deras nummer. Med det sagt så är jag personligen ändå glad att Emelies lag vann då jag vill få ut Judith.

Lag 1 fick också springa ut i huset och hämta rekvisita. Protest avslagen.
Medlem
Någon som såg hur Judith hanterade förlusten?
2021-03-24, 16:16
Medlem
Mouchinos avatar
[quote=Blaisen|75209992]
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Sant. Tänkte inte på det är ju hennes hus!

Hoppas Alex blir immun nu. Karma för att ingen brydde sig ett skit om när han blev utfuskad förut.[/QUOTE]

Faktiskt, annars får vi inte ut de vi vill ska åka. Han har ingen chans, oavsett vem han sitter mot.

Ja även om jag tycker Alex är dryg på fyllan och rätt tråkig så måste han vara kvar . Helt rätt tänkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in