2021-03-24, 15:40
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Otroligt att ingen av de som tävlar surnat ihop eller skrikit "fusk!" hittills idag.

JUST DET! Simon tävlar inte. 😏

+1
Medlem
Moscow99s avatar
Kom igen nu tråden: Maddes lookalike är Skinner:

https://www.google.com/search?q=walter+skinner&client=ms-android-samsung-gj-rev1&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKE wjnrYrKk8nvAhVnxIsKHeT8DWcQ_AUoAXoECBoQAQ&cshid=16 16596712771&biw=412&bih=772&dpr=1.75#imgrc=TyqNBbq ar-_WWM
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Pedram är så jävla tråkig. Vem tror han att han är?

Fråga tjejerna på BBs insta.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han är nästan slemmigare än Peddot på något sätt.. Det där han sade igår efter att Emelie dissat honom hårt.
"Jag jobbar i motströms med henne men det är bra, det kommer löna sig i slutändan"

Han påminner så mycket i både utseende och beteende med en stalker jag själv hade efter mig för ett par år sedan.
Hanär creepy fattar man inte hon är inte intresserad då är det bara gå och rikta in sig på ngn annan, men Alex han måste man få ut från huset så är det bara innan han gör saker han inte ska.....
2021-03-24, 15:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
En ren katastrof för programmet BB

Hade det fortsatt som första tävlingen med Kunskapsfågeln hade det varit sjysst.

Iställlet blir det de jäviga deltagarna som beslutar vilka som vinner immunitet.
2021-03-24, 15:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha jag garvar åt detta spektakel. Då kunde nån ha sagt att dom aldrig pluggat matte och att den tävlingen inte kunde utföras eller att man aldrig stått på inlines och att BB måste byta ut hockeyveckan till annat tema.

Varför måste det vara så rättvist? Det kommer alltid vara orättvist. Katti sa ju själv att hon ville ha tävling i sång och musiktermer för det kan hon eftersom hon jobbat med kör och sång. Då kunde nån annan ha sagt att dom aldrig hållt på med det?

Hahaha, nä nu får dom ge sig. Då måste ju BB skicka in ett frågeformulär där alla får kryssa i vad dom kan och har kunskap i så det blir millimeter rättvist i varje tävling

Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
håller med dig till 100% tänk om alla sagt så varje tävling... wtf

Ja och någonstans kan jag tycka att BB inte ska ta in nån som inte är fysiskt frisk på så sätt att man inte kan vara delaktig. För det är ju skillnad på att vara okunnig, svag, aldrig utövat något mot att ha nån som bara ska kunna styra vad dom har för tävlingar pga en trasig höft.

Och har katti inte berättat om sin höft så får hon stå sitt kast helt enkelt tycker jag. Dom ska ju kämpa om EN MILJON KRONOR för fan. Dom ska bara tugga och svälja och utföra dom tävlingarna dom får. Jag hoppas någon säger när det blir en tävling som passar katti att den ska bytas ut för att dom inte kan av nån anledning. Dom är ju bra på att skylla allt på tidigare trauma i livet. Kanske blir en tävling om städer i Sverige. Då kan väl nån gråta ut och säga att det hänt nåt hemskt i varje stad som nämns och att tävlingen ska bytas ut.
2021-03-24, 15:42
Medlem
__Alez__s avatar
Kvittar vad den andra gruppen gör detta lag vinner.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och Nardos

Ja juste Nardos också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Den enda gången hon har något att säga är om det handlar om städning eller om Adrian. *snark*

Madde gick in med planen att lirka in Adrian i sitt nät, trots att hon ljög om att hon inte tittat innan.

- Precis som Alex planerat Såå väl att få till det med Emelie. (Igår på festen: "hörde någon av mina vänner säga att hon väntade på att en kille skulle komma in som gillade flanell-skjortor, varför tror ni jag sa att det var min stil?? höhöhö"

Nä usch, så svårt för sånt.
Medlem
Contragulationss avatar
Spelar Steph Christer P?
2021-03-24, 15:43
Medlem
Vad fan gav dom Katti innan detta nummer? Eller gör hon nu allt för att de ska förlora så hon slipper cykla?
2021-03-24, 15:43
Medlem
Är alla tjackpundare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in