2021-03-24, 15:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Precis och det kan vara viktigt att lyfta att det inte ett hållbart argument och nu har jag gjort det och du med, liksom flera andra, tror nivån kommer bli bättre då, jag hoppas det. Vi kan gilla/ogilla folk men vi har väl kommit längre (hoppas jag) att vi inte gör det baserat på deras sexliv eller inte. Tack till dig!

Men om det är viktigt för t ex mig att vinnaren av BB är en oskuld, då måste jag väl få rösta så om jag vill?

(Nu råkar det inte vara viktigt för mig, men principiellt vänder jag mig emot att någon annan ska bestämma vilka kriterier man får rösta efter. Det avgör jag ju själv, ingen annan.)
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja men det kommer aldrig gå detta, snälla bedöma vilka som är roligast! nä fan Tanja skärp dig

Jaha och vem bestämmer vem som är roligast.
Tanja tycker ju Judith är ultrakul, vi tycker Judith skall ut fort som fan.
Quack.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, de glömde Steffi. De tror att de är 11 totalt i huset, men de är 12..
Vilka idioter 👎
2021-03-24, 15:16
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hur är det här roliga timmen? En roast, fuldans eller påhittad sång hade väl varit mer underhållande än en enhjuling och en rittävling som var ett av momenten igår?

Men första delen av roliga timmen ska dom väl spela upp en "sketch" eller liknande? Sedan cykeln. Och sedan rita.

Tror jag, är inte helt säker.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Dem 2 ... "

aj mina ögon

Jaaa! Prygelstraff för det faktiskt!

Otippat att Pedram börjar runka som skelettet (fast lite kul var det )
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men tror du att Judith klarar av cykeln?
Tror ingen klarar av den mer än något enstaka tramp
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tanja definieras inte av hennes tid i PH och vad hon gjorde där och då. Jag tycker hennes insida speglar utåt och som gör att man bara älskar henne och jag tänker inte ens på hennes sexuella preferenser mer än att jag tycker hon är för fin att slösas på en sån som Pedram. Tanja är jordnära, kärleskfull, empatisk, ödmjuk och hon bjuder på sig själv utan att för den skull stjäla all energi från andra och har ingen dryg attityd. Därför är Tanja för mig självklar i finalen. Kanske genom den tuffa prövningen iom el olyckan som gett henne en enorm liverfarenhet och uppodlat ödmjukhet i hennes hjärta, hon har lärt sig att allt inte är självklart i livet.

GO TANJA!
Skriver under direkt.
Medlem
kermiths avatar
Men, men Judith är ju roligast.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men tror du att Judith klarar av cykeln?

Mest orolig för enhjulingen tbh.. 🥺
2021-03-24, 15:17
Medlem
Judith gick från att första veckorna kunna prata med alla, vara behaglig och intressant till att fästa sig som en parasit i Tanja. Pedram och Tanja är inne i annexet så nu sitter Judith obekvämt med ett gäng, för henne, främlingar. Hon såg jätte obekväm ut.
2021-03-24, 15:17
Medlem
Judith lag vinner moment 1
2021-03-24, 15:18
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Tror ingen klarar av cykeln mer än något enstaka tramp

Nej inte jag heller men det var väl den ur varje lag som kom längst på cykeln som skulle mötas i en rittävling? Tror inte Judith kommer längst på cykeln. Nån annan borde ju komma längre. Hoppas jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in