2021-03-24, 12:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Om nån imbecill idiot i produktionen läser här:

Byt eller zooma in på KÖKSÖN på Live 5 kameran!

Istället för den statiska överblicksvyn över soffjäveln.

Försök ha lite jävla styrning på den kameran nån JÄVLA GÅNG era hjärndöda jävla sopor!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Dom stod inne i Annexet igår och gjorde ett schema för hela veckan. Verkar som den inte gäller.
Jag vet inte, det är så snurrigt

Tror inte ens BB har koll längre. Eller tror och tror, vi vet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Steph alla dagar.

Jag är rädd att de kommer fixa så att Judith blir immun tyvärr 😭 Men jag hoppas att jag har fel!
2021-03-24, 12:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahaha! Jag har reagerat flera gånger när TVn vart på i bakgrunden och trott att Tess kommit in i huset igen 🤣
Så det är inte bara du 😘. Deras röster är sjukt lika ibland!

Ååh! Taaaack 😘
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Men vad är det du inte fattar? Om något så har både Pedram och Simon spelat fair play. De hade kunnat GE immuniteten till vem fan de ville. Nu har de ändå gjort 2 tävlingar utav det.

Cred till båda hittills.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hoppas det inte stämmer för 2 x matte, 2 x roliga timmen, 2 x kunskap och 2 x gymnastik blir trist! Kunskap funkar i alla lägen för där är spannet stort. De borde avsluta hela veckan med roliga timmen.

Hoppas roliga timmen innebär hjulet med massa bestraffningar. Harakiri, skit spray, och massa sånt.
2021-03-24, 12:51
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
De sa väl att tvåan skulle få immunitet, nu är det väl de som kom trea som fick chansen att bli immuna
Hur räknar du?

12 poäng var max bland "eleverna", dvs 12 = 1a plats. Där var de 2st. Alex och Emelie
De som då hade 11 poäng hamnade på 2a plats, det var de som fick dra lott om immunitet eftersom det var fler än 1 person som hamnade på 11 poäng.
2021-03-24, 12:51
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Fast då hade Simon sagt det innan dom började. Då kan man ju inte klaga. Bara man vet om reglerna innan man gör provet så blir det ju lika för alla. Hade man däremot sagt efter provet var gjort att tvåan ska vinna är det klart man hade blivit sur.

Men han hade kanske blivit sur ändå. Huvudsaken är väl att dom som deltog i provet idag tyckte denna regel var ok, för så verkade det vara iaf. Alla skrattade och uttryckte att det var en kul tävling.
Det är ju ren lottning ingen rättvisa överhuvudtaget,då kan dem i fortsättningen ha tombola och dela ut immunitet/Varför ens tävla
Men det passa Simon och Peddo BRA att ha detta löjliga lotteri när dem fått/har sin IMMUNITET
2021-03-24, 12:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Okay. Menar du att Tanja skulle välja Judith över Steph. Hon har ju uttryckt att hon inte vill sova med henne och umgås med Steph helst. Radar vill hela tiden klänga på dom och man ser att de kör ögongympa när Radar kommer. Det är den känslan jag har fått, kan inte se allt.

Fast har hon verkligen klagat. Jag VILL att hon väljer Steph men är inte 100. Om Steph fortsätter vara som nu, glad och positiv, har hon större chanser hos Tanja.
2021-03-24, 12:52
Medlem
Citat:
Tror inte ens BB har koll längre. Eller tror och tror, vi vet.

Dom tappade det redan efter 1 veckan. Nu sker allt sporadiskt, blir det för tråkigt så ös in massa alkohol det löser alla problem (för kvällen) men dagen efter sover dom bort hela dagen
2021-03-24, 12:53
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Mmm men överlag så brukar händerna bli fläckiga för man tvättar händerna osv.

Men jag såg hans knogar nu och det är brun utan sol är jag säker på.

Mycket möjligt
2021-03-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Den är inte solklar, Simon ja, men både Pedram och Tanja kan luta mot Judith. Chansen ökar att turkosa rummet blir immuna om nu inte Tanja kör överdrivet rättvist, vilket hon nog gör.
juddan cartman vaggar efter både tanja och pedram med sitt hahahahahhahhhahahahahahahhha
och hon är gift med pedram och tanja är yolo LLL ååh så jävla skön.De må vara trött på henne men kommer ge cartman immunitet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in