2021-03-24, 10:25
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Din teori angående hennes karaktär faller i och med det förra fallet: DU.

Då firade hon med väninnan för att "de hade klarat det". De hade klarat av att banda en inspelning som skulle kunna användas i rätten - efter lite klippning.

Hon hade dessutom "ett vittne på plats".

Det var så äckligt genomtänkt planerat och hon nästan lyckades..
Jag har fått intrycket att hon inte är en beräknande person, utan mer känslomässigt styrd och lättpåverkad av andras påtryckningar. Det kan alltså innebära att hon agerade genomtänkt planerat i förra fallet då hon hade hjälp av en kompis, men även där kan jag tänka mig att idén kom plötsligt. Men jag vet inte, kanske är hon en kallt kalkylerande människa som ser flera steg framåt och håller känslorna i styr, men det går inte ihop med den bilden jag fått av henne.
Citera
2021-03-24, 10:25
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Ingen som tror på att GL är oskyldig bara för att bevisen inte räckte . Han har varit ett svin mot EA och det är hon som får stå med skampålen trots att det är GL som inte kunnat behärska sig . Nä fy fan vilken äcklig gubbe .

Ingen tror på EA eftersom hon har har satt i system att knulla äldre män och sedan anmäla dem samt att manipulera bevisning. Att hon är en dokumenterad knarkare och psykoffer är bara en bonus på detta.
Citera
2021-03-24, 10:28
Medlem
Vilken hedersknyffel han är, GL. Kalla till presskonferens och kalla henne för lögnerska. Varför inte bara säga: Det här är min bild av vad som hände.
Inte konstigt att vi kvinnor drar oss för att anmäla våldtäkter när det är så svårt att bevisa och det lätt blir sån här smutskastning.
Citera
2021-03-24, 10:28
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Ingen tror på EA eftersom hon har har satt i system att knulla äldre män och sedan anmäla dem samt att manipulera bevisning. Att hon är en dokumenterad knarkare och psykoffer är bara en bonus på detta.

Så därför får GL bjuda hem henne och utnyttja hennes svagheter och sedan kladda på henne för att till slut mot hennes vilja ha sex med henne. Trasiga människor får man tydligen behandla hur som helst. Nä fy fan och jag säger inte att EA är en ängel hon har säker gjort sina misstag i livet men det försvarar inte GL en enda sekund för det.
Citera
2021-03-24, 10:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ingen som tror på att GL är oskyldig bara för att bevisen inte räckte . Han har varit ett svin mot EA och det är hon som får stå med skampålen trots att det är GL som inte kunnat behärska sig . Nä fy fan vilken äcklig gubbe .

Ja snuskgubbe, inte kunna behärska sig. Precis som han antyder. Men det är ju inget brott! En +70 årig gubbe lagligt kan ligga med en 29-åring. Äckligt, gubbskrälle osv passar in men fortsatt inget olagligt har skett här. Verkar som just den har kvinnan lever kvar i My Little Pony världen och det är alltid hon som är liten och oskyldig. Trots i 30-årsåldern.
Citera
2021-03-24, 10:30
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Så därför får GL bjuda hem henne och utnyttja hennes svagheter och sedan kladda på henne för att till slut mot hennes vilja ha sex med henne. Trasiga människor får man tydligen behandla hur som helst. Nä fy fan och jag säger inte att EA är en ängel hon har säker gjort sina misstag i livet men det försvarar inte GL en enda sekund för det.

Det var hon som utnyttjade hans svagheter, du har vänt på detta. Hon var drivande till sexet enligt GL.
Citera
2021-03-24, 10:31
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja snuskgubbe, inte kunna behärska sig. Precis som han antyder. Men det är ju inget brott! En +70 årig gubbe lagligt kan ligga med en 29-åring. Äckligt, gubbskrälle osv passar in men fortsatt inget olagligt har skett här. Verkar som just den har kvinnan lever kvar i My Little Pony världen och det är alltid hon som är liten och oskyldig. Trots i 30-årsåldern.

Varför är det äckligt att knulla en yngre villig kvinna?
Citera
2021-03-24, 10:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Vilken hedersknyffel han är, GL. Kalla till presskonferens och kalla henne för lögnerska. Varför inte bara säga: Det här är min bild av vad som hände.
Inte konstigt att vi kvinnor drar oss för att anmäla våldtäkter när det är så svårt att bevisa och det lätt blir sån här smutskastning.
Hon anklagar hon falskeligen för ett brott som kan ge många år i fängelse & social utstötthet.
Och du förväntar dig att han på något vis skall vara finkänslig för att inte "smutskasta" psykfallet som nästan lyckades förstöra återstoden av hans liv. Att han skall oroa sig för att hon skall bli "ledsen".
Citera
2021-03-24, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är också helt rättsvidrigt att ett "vittne" i ett våldtäktsmål är en människa som inte har varit på plats när brottet ägde rum utan fått HÖRA om offrets berättelse i efterskott. Därmed ska hen betraktas som ett vittne.

Borde funka även tvärtom. MGM berättar för sin kompis att han minsann hade ett frivilligt samlag under helgen - och då kan denna person agera som "vittne"..

Citat:
Ja det är helt absurt, informationen om vad som hänt kommer från MÄ även när det är MÄ's väninna som berättar vad MÄ sagt till henne. Rättsväsendet är fullständigt sjukt.
Det är mer komplicerat än att blint lita på vittnet. Det handlar om att samla information om händelsen, och om detaljerna stämmer överens.

Samma gäller om du hittar en tjej gråtande på en gräsmatta, så är ditt vittnesmål intressant för att bekräfta storyn och måla upp en tydligare helhetsbild. Men det kan också vara till målsägandes nackdel om den ljugit.
Citera
2021-03-24, 10:33
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Det var hon som utnyttjade hans svagheter, du har vänt på detta. Hon var drivande till sexet enligt GL.

Och hans ord är sanningen ? Tror du på det själv? Hon ville ju ha juridiska råd av GL och självklart ställer GL upp men då har han rätt att kladda på henne och ha sex med henne. Nä vet du vad den här mannen GL är ett svin.
Citera
2021-03-24, 10:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Varför är det äckligt att knulla en yngre villig kvinna?

Skulle du tycka det var fräscht att säg knulla en äldre +70 kvinna?
Citera
2021-03-24, 10:35
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Skulle du tycka det var fräscht att säg knulla en äldre +70 kvinna?
Finns ju dom som tänder på lik...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in