2021-03-24, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dOy4Lz/tva-meter-lang-pytonorm-hittad--i-danderyd

Sant, inget större gäng som slagit fäste i Lund dock 😂
2021-03-24, 00:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tanja sa väl detsamma att hon aldrig har sex med kondom? Dvs killen (killarna) har inte haft kondom...

Hon har antagligen spridit betydligt fler könssjukdomar med sina 300+ sexpartners, än Alex med.. vad sa han, 8?

Jag var så chockad över Alex att jag missade det... Hörde dock att hon sa att klamydia är vanligare än kikhosta. Tacka fan för det, vi vaccineras mot kikhosta
2021-03-24, 00:14
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Fan av alla därinne är jag tröttast på ungbögen. En läskig jävel. Hoppas han sitter löst.
Du är en hyvens grön amfibie du grodis Äntligen har någon upptäckt att ungbögen är så djävla fake och följer kamerorna, ska alltid knö sig in där det händer något, pratar som att han är 50 år minst, kan allt vet allt och alltid en totalt irrelevant åsikt. Hela han är som när någon klappar min päls åt fel håll

Frääääs morr
2021-03-24, 00:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Sant, inget större gäng som slagit fäste i Lund dock 😂

Inte varit i Lund på länge så kan inte bekräfta. Men de måste väl ha en daggmask åtminstone
2021-03-24, 00:15
Medlem
Judith är så jääävla Pinsam!!!
Hon kan verkligen inte sova utan att veta var Tanja är! Hon kommer aldrig låta tanja flytta till det rosa 🤮
2021-03-24, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Bygga upp stämningen på nytt flertalet gånger? HAHA. De pratade om varför Emelie var ledsen, om tävlingar och ångest. Vet fan inte vad du såg men i syne har du absolut sett

jag sa ju kallprat först. De hann aldrig komma länge än så för de blev avbrytna
2021-03-24, 00:17
Medlem
Undra om Judiths taktik är att vara så nära Tanja så möjligt.
Så hon blir räddad av tanjas följare. Hon försöker för HÅRT!
gör ont o se.. fyfan hon kväver stackarn.
2021-03-24, 00:18
Medlem
Hoppas Adrian pratar med Emelie imorgon om varför hon va ledsen.

Alex kan du inte vara tyst och åka hem
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Fan gangbanga med 4 gubbar utan gummit.

Oof.

I BB handlar det ju inte om deltagarnas sexliv eller deras engagemang för bekämpning av STD-spridning, men när folk i tråden börjar gnälla om att Alex är äcklig, oansvarig och ska ut för att han inte använt kondom med de åtta (8) tjejer han knullat, samtidigt som Tanja som når tvåsiffrigt en trög månad ska hyllas till skyarna..
Medlem
Då kommer Judith och tar över det lugna snacket mellan Tanja och Steffi. Bara massa mundiarre och trams som man skäms över. Judith säger dessutom själv att hon aldrig haft så mycket närkontakt i hela sitt liv som inne i huset. Det är väl för att ingen vill komma nära henne annars men i huset är det fritt fram att tafsa och äckla sig utan några konsekvenser. Nu börjar hon med YOLO-Juddan! Tanja och Steff sitter helt modlösa...
Medlem
Kollade precis Judiths ålder! Hon ska tydligen vara 27?! Hur fan då? 🤯
2021-03-24, 00:19
Medlem
HAHAHA Tanja vill hellre sova i soffan är brevid Alex.
alex gå och lägg dig bara! sluta jaga dom o fråga om de vill sova i ditt sovrum!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in