2021-03-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Alex och katti pratar, där fick vi svar. Han hade frågat Ad om han gilla E , för vill inte trappa nån på tårna. Ad svara nej inget mellan oss.

Alex fråga om Madde. Då svara Ad ” alla är så på om det för att jag sa att jag kan tänka mig date henne utanför, men kommer inte hända nått här inne”

Så jag tolkar det som att vi alla fått svar nu. AD och E är resan över .
E dissar Alex för hon är tok kär i AD.

Det måste ju alla ha fattat. Emelie intresserad av AD. AD inte av Emelie
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Katti gillar ju inte Emelie och vill ställa till det lite för henne genom att försöka få Alex att bli ett häftplåster på henne.

Misstänker det.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Katti verkar ju helt bakom flötet. Först börjar hon med Tess som verkligen aldrig velat ha att göra med gamnacken sedan kör hon på snacket att Alex skall köra på Emelie. Har han ingen koll alls. Hon är ju för fan 58.
Sanslöst svammel som dem kör med eggar upp Alex så han tror Emelie vill ha han, Hon sade indirekt nej jag vill inte ha dig men han fattade inte vinken som han gav utan malde på....

Som sagt hänger han löst på Måndag är det bara ut med han sedan är det bara återgå till ordinarie plan!
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Alex verkar ju vara helt galen i Emelie,men tror att hon tappat intresset.
Märkligt med denna AD han har inte visat intresse för Madde på en vecka,men helt plötsligt ikväll visar han en annorlunda sida
Det är ju bara för honom att lägga sig i hennes säng
Vad fan väntar han på..Aha överenskommelsen med syrran hans "Med andra ord knulla ingen i BB. Lova mig det Adrian"
Ja. Visst är det sjukt. Leker Civilpolis i huset och drar i flickorna som en nickedocka men han har endast blick för Joel!
Medlem
Gråter Emelie?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Såg ni blicken som Adrian gav till Joel? Tror ni inte att AD vill att Joel sover i hans säng ikväll??

Om du frågar snällt så kanske du också får sova med Joel nån gång?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Emeli är ledsen nu i rumm 2

Säkert för att Madde hånglade med Adrian.
2021-03-23, 22:59
Medlem
Anonym396s avatar
Nu gråter Emelie
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Katti verkar inte ha koll på Emelie och inte Juddan heller för man ser hela hons kroppsspråk säger nej jag vill inte hur än mycket dem tror det, Säger hon nej så är det nej vilket hon gjorde formulerat på ett fint sätt men Alex fattar inte vad som gäller!

Alex hänger han löst på måndag oavsett vad ut med han från huset!

Jag tror att Katti fattar att Emelie inte är intresserad, men att hon pushar Alex lite för att jävlas . Av någon anledning får jag vibbarna av att Katti inte gillar Emelie värst mycket.

Judith vill nog ha både Emelie och Tanja för sig själv.
Medlem
Emelie gråter i sovrum 2
Medlem
Sa Judith något till Emelie?
Medlem
Lobbaaans avatar
Emelie gråter för hon insett det vi alla sett att AD endast har ögon för Joel! Tråkigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in