2021-03-23, 22:51
Medlem
punkindrublics avatar
Stalker varning på slisk-alex!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Katti säger att Emelie spelar ointresserad när hon är intresserad.

Nu uppmuntrar inte bara Judith att Alex ska jaga Emelie men nu också Katti.

Jag dör av pinsamhet. Alex måste åka ut för jag kan inte skämmas längre åt honom. Helt omöjligt att titta.

Det är ju sant att hon har sagt det, men hon har också sagt (flera gånger) att när hon vet att en kille är intresserad så tappar HON intresset..! Jag fattar fan inte hur hon någonsin får till det..
Medlem
asså min skämskudde är större än min soffa
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon vill INTE ens prata med han hela jäkla kroppsspråket säger om hon Emelie, Men Alex fattar inte signalerna ens måste vara trögtänkt!

Alltså jag tror att OM Emelie skulle ha visat någon uns av s.k intresse mot Alex så är det nog bara för att hon vill testa om AD är sotis.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Alex och katti pratar, där fick vi svar. Han hade frågat Ad om han gilla E , för vill inte trappa nån på tårna. Ad svara nej inget mellan oss.

Alex fråga om Madde. Då svara Ad ” alla är så på om det för att jag sa att jag kan tänka mig date henne utanför, men kommer inte hända nått här inne”

Så jag tolkar det som att vi alla fått svar nu. AD och E är resan över .
E dissar Alex för hon är tok kär i AD.
Ja. Det Stämmer. AD älskar Joel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Alex berättade för katti nyss att när han klev in i huset så frågade han AD om det var något mellan honom och Emelie för han ville inte trampa någon på tårna. AD hade svarat ”nej”.
Sen frågade Alex om det var något mellan AD och Madde och då hade AD svarat att utanför huset skulle han kunna tänka sig något med henne!!!

Det är bekräftat folket!! 🎉🎉😍👏🏼👏🏼

Fast då hörde du nog lite fel! Enligt Alex så har AD sagt att folk tror att det är nått mellan honom o Madde pga att han hade sagt att han kan tänka sig att dejta henne i heta stolen...snacka om att vända o vrida på sanningen😞

Sen kan det fortfarande vara något mellan AD o Madde men ditt påstående ovan stämmer inte riktigt tyvärr!
Medlem
Paladins avatar
Katti viskade även till Alex att Emelie sagt till henne att när Emelie är intresserad av en kille spelar hon ointresserad. Alex sken upp som en sol. Han tror på riktigt han har halva inne nu. Tack Katti!
2021-03-23, 22:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han sa också nu till Katti "Man jobbar i motström med henne, men det kan vara värt det i slutändan"
Och Katti sitter och pushar honom att han ska fortsätta.. Nej bara nej. Det är något allvarligt fel på snubben.
Ja var hittar de dessa... sluten psykiatrisk vårdavdelning någonstans?
Där har vi det!! 😁 Finns det inte nåt sånt ställe som heter Beckomberga i sthlm?
Medlem
Pratade Judith om att Madde är ivägen för två som gillar varandra? Eller missförstod jag det?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Alex och katti pratar, där fick vi svar. Han hade frågat Ad om han gilla E , för vill inte trappa nån på tårna. Ad svara nej inget mellan oss.

Alex fråga om Madde. Då svara Ad ” alla är så på om det för att jag sa att jag kan tänka mig date henne utanför, men kommer inte hända nått här inne”

Så jag tolkar det som att vi alla fått svar nu. AD och E är resan över .
E dissar Alex för hon är tok kär i AD.

Yep. Det är så jag har uppfattat det hela tiden.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han sa också nu till Katti "Man jobbar i motström med henne, men det kan vara värt det i slutändan"
Och Katti sitter och pushar honom att han ska fortsätta.. Nej bara nej. Det är något allvarligt fel på snubben.
Ja var hittar de dessa... sluten psykiatrisk vårdavdelning någonstans?
Katti verkar inte ha koll på Emelie och inte Juddan heller för man ser hela hons kroppsspråk säger nej jag vill inte hur än mycket dem tror det, Säger hon nej så är det nej vilket hon gjorde formulerat på ett fint sätt men Alex fattar inte vad som gäller!

Alex hänger han löst på måndag oavsett vad ut med han från huset!
Medlem
Gutis avatar
Go näve med ostbågar Simon tryckte in

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in