2021-03-23, 19:20
Medlem
xrlpyts avatar
Simons lovehandles har blivit större..
2021-03-23, 19:20
Medlem
sa hon peddo lärare? naughty teacher fucks schoolgirl during teaching HAHAHAA
2021-03-23, 19:21
Medlem
Mouchinos avatar
Men det spelar ju ingen roll om t.ex Alex vinner en tävling för Pedram och Simon kommer ju gå förbi det där och plocka ut alla favvoriter.
2021-03-23, 19:22
Medlem
kermiths avatar
Simon har fått storhetsvansinne nu. Snackar om utsidan och vilka sitter i finalen
Jaha.
2021-03-23, 19:22
Medlem
Lissabonfires avatar
Gillar inte att dom kör studio en gång och de är jämt.
Dom har väldigt stor makt i att påverka hur folk i huset skall framstå.
Dom har inte bara makten att klippa programmet till deltagarnas(na) fördel/nackdel.
Dom ska dessutom kommentera om dom gör fel eller ej.
2021-03-23, 19:26
Medlem
haha simon jävla legend
2021-03-23, 19:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tess hade tydligen sagt eller skrivit på discorden att hon och Pedram har inget ihop så han får ligga med vem han vill, men OM han och Tess hade haft något så hade han sabbat det genom att ligga med Tanja..

Ja tyvärr tror jag inte Pedram ens tror på att han är körd för han har den värsta hybrisen jag någonsin sett och han är verkligen på riktigt kär i sin egen spegelbild. Det är så oattraktivt så det finns inte på kartan ens. Så jag vet fan inte hur han får brudar förutom att kanske tjata, mytta o.sv och väntar tills de blir redigt fulla och sen sätta en ögonbindel på dem.

Har någon en annan möjlig förklaring så berätta gärna för jag är otroligt lost här?
2021-03-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja tyvärr tror jag inte Pedram ens tror på att han är körd för han har den värsta hybrisen jag någonsin sett och han är verkligen på riktigt kär i sin egen spegelbild. Det är så oattraktivt så det finns inte på kartan ens. Så jag vet fan inte hur han får brudar förutom att kanske tjata, mytta o.sv och väntar tills de blir redigt fulla och sen sätta en ögonbindel på dem.

Har någon en annan möjlig förklaring så berätta gärna för jag är otroligt lost här?

Tess läser ju tråden så hon kanske kan svara dig någon dag??
2021-03-23, 19:29
Avslutad
Hahahha Nardos är skön nu ju.

Har dom fått brev om fest?
2021-03-23, 19:31
Medlem
Är det stor fest på G? Funderar på om man ska ladda upp med lite gött
2021-03-23, 19:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Om du undrar hur han "fick" Tanja och Tess när du undrar över hur han får brudar, så vet jag inte riktigt. Det enda jag tror är att han inte fått några brudar på utsidan och sen kom han in i huset, fick uppmärksamhet av tess och då fick han hybris och byggde upp/ljög om en bild av sig själv som "värsta killen" på utsidan. Hur Tanja föll för det vet jag inte.
2021-03-23, 19:36
Medlem
wolfiess avatar
det skulle vara så roligt att se nardos vinna när ingen i huset vill att hon ska vinna, alla hade brunnit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in