2021-03-23, 18:11
Medlem
haha jävla vilken brakare av kattis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vem?
ja lilla Nardos
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Joel ropade efteråt "håll koll på dina elever" varav Peddot svarade med "golare har inga polare".
Jojo, man får skilja på skämt som Joel kör med, klart man driver med läraren och andra så när Simon är lärare.
också Joel: "Lärareeen minuspoäng".

Om Pedram är klar och får ett papper av Madde, så är de uppenbart att det inte är för att fuska utan för att kasta det.
2021-03-23, 18:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja de som åker räkmacka ska fan inte ha nån immunitet , Joel och Judith är två av de som aldrig behöver sitta och skaka inför en live. Pedram har väl bara setat löst en gång eller?

Ja jag tror det.. Med Pedram. Han kan gärna få sitta löst med räkmacksduon Joel och Juddan. Eller Madde eller Alex. Någon från rosa måste ut
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Trots att Simon är en av mina favoriter tycker jag det är lite trist när det blir att deltagarna själva ska göra tävlingar och döma. Känns som att det inte blir samma "tävlingsnerver", blir ju bara lekskola och fjanteri.

Det var mer ok när det var hockeytema och dom var domare för då hade BB iaf utformat tävlingarna och gett dom lite förhållningsregler även fast dom som domare ändå kunde döma som dom ville.

Det här var tråkigt 😴

Håller med. Hade varit lämpligare om han gjorde ett prov där deras kunskaper verkligen får mätas så man kan få ut en värdig vinnare. Nu känns det löjligt med att han kommer välja en bild som själv faller i hans smak. Vi får väl se vem han väljer.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Trots att Simon är en av mina favoriter tycker jag det är lite trist när det blir att deltagarna själva ska göra tävlingar och döma. Känns som att det inte blir samma "tävlingsnerver", blir ju bara lekskola och fjanteri.

Det var mer ok när det var hockeytema och dom var domare för då hade BB iaf utformat tävlingarna och gett dom lite förhållningsregler även fast dom som domare ändå kunde döma som dom ville.

Det här var tråkigt 😴

Detta är rena dagiset.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, Simon har fullt upp ned att greppa magisterrollen.
Tänk dig Nardos som majje. EEEEYYYYY LYSSNA, EYYY EYYEYYEYY

Det är väl en sån korkad gaphals som behövs i skolorna i förorten. Inte för att dom skulle lära sig särskilt mycket, men dom svenska lärare hade kunnat slippa försöka lära ut något till idioter.
2021-03-23, 18:13
Medlem
hur gamla är dem?
2021-03-23, 18:13
Medlem
xrlpyts avatar
nu får magistern allt ta kontroll över klassrummet
2021-03-23, 18:14
Medlem
Zingo2s avatar
Joel är tramsigare än både Pontus och Tess🤮
Medlem
Ridnes avatar
Hahahah Nardos svar på planeter i solsystemet "Astrologi" Gulligt faktiskt.
Medlem
Citat:

Det här var tråkigt 😴
Jag håller inte med, tänker att de har väldigt stora möjligheter att påverka oss tittare i denna tävling genom att vara sköna typer så egentligen den mest rättvisa gren de kan ha för BB-konceptet. Gäller ju bara en immunitet dessutom till skillnad mot hockeyn där tre st satt säkra direkt på enbart Adrians insats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in