2021-03-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Eller när du och gamnacken praktiserar safe sex i Väsby
det är lika liten risk att det skulle komma på fråga som att hitta en pytonorm i Lund
2021-03-23, 16:15
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahahahahahahaha! Joel ja, men inte Nardos, hon är typen som stannar kvar och spottar och bits

Hahaha, det är fan sant, Nordos är en Lama
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Skolveckan började fantastiskt, nu väntar jag bara på att rosa rummet ska explodera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Därför han alltid vill stå bredvid folk när dom ska göra något/läsa något och whatever.. han tror inte de märks haha

Har tyckt Joel känts något konstlad från start, men idag blev det övertydligt. Vad var grejen med beteendet i uppdragsrummet?! Ställa sig upp och hålla på som att han höll på att göra i byxan mest hela tiden. Och fyllan(?) igår, kändes väldigt showig.
Många kommenterade under hockeyveckan att det syntes under matcherna vilken tävlingsmänniska han verkar vara, men tyckte mig inte se det så tydligt då som idag. Ett plus är att han lyckas bita ihop och inte skyller ifrån sig så fort det inte går vägen. Hoppas Simon kan komma dit också för det är oerhört irriterande och repellerande med ett sådant dålig förlorar-fjantbeteende.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
En sak som iallafall är positiv om nu Judith skulle hänga osäkert är att jag har märkt att det även i mammagruppen snackas om att folk är väldigt trötta på henne och hennes beteende. Alltså inte bara på Flashback. Det bådar gott!

Morsan sitter där ibland. Judith är inte alls poppis där längre.
2021-03-23, 16:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Näe? Det var väl ändå toaborsten?
Tyckte jag såg silvertejp på svarta skaftet men hoppas jag hade fel då!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Näe? Det var väl ändå toaborsten?
Nix, gick sedan direkt ut i köket utan att tvätta händerna. Tänk om det varit Simon.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Javisst. Jag kommer snällt med lite käk och de vill straffa en. Mig. Jag trampar inte ens på en myra.

Säger ju det, de ÄR blåsta!
Medlem
Lobbaaans avatar
Rätt äckliga bölder i ansiktet på Tanja, har hon skabb eller varför kliar hon sönder det hela tiden ?
2021-03-23, 16:17
Medlem
Det finns 8 sängar i huset o Madde lägger sig på soffan i vardagsrummet. Är det för att hålla koll på AD o Emelie i köket möjlightvis?🤔
2021-03-23, 16:17
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Har tyckt Joel känts något konstlad från start, men idag blev det övertydligt. Vad var grejen med beteendet i uppdragsrummet?! Ställa sig upp och hålla på som att han höll på att göra i byxan mest hela tiden. Och fyllan(?) igår, kändes väldigt showig.
Många kommenterade under hockeyveckan att det syntes under matcherna vilken tävlingsmänniska han verkar vara, men tyckte mig inte se det så tydligt då som idag. Ett plus är att han lyckas bita ihop och inte skyller ifrån sig så fort det inte går vägen. Hoppas Simon kan komma dit också för det är oerhört irriterande och repellerande med ett sådant dålig förlorar-fjantbeteende.
Att ställa sig upp gjorde man alltid innan. Sen tror jag han har svårt att sitta stilla. Igår var han ju lätt dragen. Äsch låt killen släppa loss lite
2021-03-23, 16:18
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Det finns 8 sängar i huset o Madde lägger sig på soffan i vardagsrummet. Är det för att hålla koll på AD o Emelie i köket möjlightvis?🤔

Suck.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in