2021-03-23, 14:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fattar inte en grej. När Pedram och Madde hade matveckan så garanterade han att maten skulle vara färdig en satt tid, som många här vet blev maten försenad markant. Katti helt tyst och väntar snällt! Varför inte säga något till Pedram då?

När Nardos och någon mer lagade maten tidigare och blev försenadé, vad var det 10-15 min blev det kalabalik och Kattis lackade ur på Nardos.
Tycker Nardos får lite oförtjänt dålig behandling från Katti så vad är det som händer? Missade konflikten i morse.

Katti är 58 bast och borde väl föregå med gott exempel kan jag tycka.

Nu spekulerar ju jag bara givetvis men jag tror att många dör inne stör sig på nardos av samma anledning som många här på Fb gör. Dom försöker prata med henne men det går inte. Nardos tar inte in kritik. Så till sist så är gränsen nådd när nardos gör nåt som kanske inte är en sån stor grej egentligen och då "smäller det".

Dvs hade en annan person som annars alltid kommer överens med gruppen gjort samma sak som Nardos fått skit för så ser man inte det som ett problem för det är bara EN grej.
2021-03-23, 14:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag också, det är en av höjdpunkterna i BB. Skrattar högt när han blir arg..

Jaaa! Hoppas att han blir arg hela tiden!
2021-03-23, 14:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Tack och Jovisst. Det blir dels mer att se på det gamla men även locka de som verkligen vill påverka att skaffa ett dyrare abonnemang. Nu kan folk från Mongoliet påverka svenska BB.
Tack min sköna Ridne.
Känns som det kan komma i kommande säsonger.
2021-03-23, 14:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja helt rätt nästan skrämmande faktiskt visar bara att bb redan bestämt sig för vilka som ska till final

Ja det hela känns väldigt riggat.. De väljer också ut HELT FEL klipp från dagens händelser jämt och ständigt. De väljer att inte visa när Nardos och Joel är jobbiga, ljuger och skriker t.ex. Men när de är fina och talar gott om andra så får de tv-tid direkt.
2021-03-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Katti lackade inte på Nardos för att maten var sen.
Emelie frågade när maten var klar. Nardos svarade "om 10 minuter".
Då sa Katti "När jag frågade för en halvtimme sen sa ni också 10 minuter".
Då gick Nardos bananas och började gapa och skrika (as usual).
Så redde dom ut det hela (trodde Katti och Emelie iaf) men då började Nardos mumla en massa.
Då lackade Katti. På att Nardos inte släppte det hela utan gjorde en grej av det. Inte för att maten var sen.
det stämmer
Avslutad
Har dom haft någon tävling än idag?
Medlem
Citat:
Kändes lite märkligt igår, de hade lite hungriga blickar på varandra.
Kan inte peka på något speciellt men bara lite magkänsla

Men ELLER HUUUR!! Jag kände det samma 😍 Det hade stuckit gött i gamnackens näsa...oj, jag mena ögon.
2021-03-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det stämmer

precis alla som såg live kan intyga att det var så det gick till
2021-03-23, 14:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt! Risken med det är att pk-tanter skulle gå samman på instagram och facebook och skicka ut de som inte var pk

Sant, men risken med att rösta kvar är att fel person åker för att alla tror att den personen har så många som röstar på den. Kolera och pest.
2021-03-23, 14:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAH det tror jag när jag ser det Isåfall ska jag verkligen sitta klistrad nästa fest. Vilken grej om Adrian fuckar ur helt, kastar av sig kläderna och hånglar upp hela huset.

Det kommer säkert. Officeren är en slow starter men hans storys förtäller annat
2021-03-23, 14:40
Bannlyst
Är det Tegnell som är kunskapsfågeln och dom väntar på att han ska bli klar med dagens presskonferens 😴😴😴😴😴😴
2021-03-23, 14:40
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Kändes lite märkligt igår, de hade lite hungriga blickar på varandra.
Kan inte peka på något speciellt men bara lite magkänsla

In the line of duty. Är det det som krävs så kommer officeren lägga Tanja under sig. Men, bara efter YYUUIISTAA har lämnat. Pedram och Nardos blir collateral damage i den kärlekskvintetten. De två kommer i sin tur att slaska på varandra bakom bajamajan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in