2021-03-23, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klart

Tändes ett litet hopp om att det kanske var sant :-(

Förra året stod ju folk utanför huset och skrek. Har det hänt i år?
2021-03-23, 14:20
Medlem
Kunskapsfågeln är lite försenad, missade bussen. Men är på gång nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har dom fått brev om vad som ska hända och när?

Ja, prov med kunskapsfågeln om ca 30 min (vilket skulle varit ca kl. 14.10)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Tändes ett litet hopp om att det kanske var sant :-(

Förra året stod ju folk utanför huset och skrek. Har det hänt i år?

ingen aning
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det stämmer iofs. Men det var även mer taktik när de lade röster.
I grunden håller jag dock med dig.

Ja.. att deltagarna får nominera är på både gott och ont och taktiksnack kan bli rätt tröttsamt men ja.. Tävlingar där samma personer vinner varje vecka är inte heller så kul :/ Egentligen borde tittarna få rösta på alla deltagare varje vecka. Mest rättvist både för deltagarna och oss.
2021-03-23, 14:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Ja, prov med kunskapsfågeln om ca 30 min (vilket skulle varit ca kl. 14.10)
Ehum. Rättelse "Magister" Kunskapsfågeln
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Precis.. Big Brother har blivit precis tvärtom mot vad det en gång var. Förr i tiden så var det de som skapade drama, fest och bus som vann Big Brother. Nuförtiden så är det de som blir utröstade först och personer som Adrian och Madde som går långt..

Adrian är åtminstone värdig, han siktar på vinsten o spelar sina kort rätt.

Madde dock... Hennes enda syfte med sin medverkan verkar vara att få Adrian. Hon borde sökt till Bachelor istället. Fin tjej men föör normal för ett program som bb. Tillför absolut ingenting.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ponnes morsa och dem andra menade att dickmen hade något emot pontus från allra första början dem tyckte nästan det var mobbning för det var alltid ponne som han gav sig på medan en sån som nardos kunde göra vad hon ville

Det är ju sant! Hoppas de lever om mer med det!
Medlem
Och så har någon slängt sitt diadem bland frukten. 😩 Nu är det förvisso frukt som ska skalas innan förtäring (om det inte ligger något äpple där?) men KOM IGEN. Äckelpottor!
2021-03-23, 14:23
Medlem
Hur svårt ska det vara att hålla tiden?
2021-03-23, 14:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Adrian är åtminstone värdig, han siktar på vinsten o spelar sina kort rätt.

Madde dock... Hennes enda syfte med sin medverkan verkar vara att få Adrian. Hon borde sökt till Bachelor istället. Fin tjej men föör normal för ett program som bb. Tillför absolut ingenting.

Smaken är som baken.. Själv tycker jag att Adrian är ungefär lika spännande som att se färg torka. Verkar otroligt konflikträdd och tillgjord. Dricker en två öl för att inte tappa kontrollen. Vill inte släppa loss. Han är bara vacker och får tjejerna efter sig. Annars torr. Både han och Madde kan gå över till Bachelor istället
2021-03-23, 14:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. att deltagarna får nominera är på både gott och ont och taktiksnack kan bli rätt tröttsamt men ja.. Tävlingar där samma personer vinner varje vecka är inte heller så kul :/ Egentligen borde tittarna få rösta på alla deltagare varje vecka. Mest rättvist både för deltagarna och oss.
Delvis tycker jag. Jag tyckte det var rätt okay att de inne i huset fick påverka. Typ att man väljer tre med 1 till 3 poäng. De som har ett fullt CMore abonnemang räknas som exempelvis 50 röster. Medan gratisappen räknas som 1 röst. Då kan man skippa snacket helt om att ta in influensers.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in