2021-03-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Den där Filip Dikmen har ju uppenbart något emot vita människor. Märks mer och mer. Riktig Rasist det där .

Ja han är rasist! Hade en annan influencer uttalat sig om invandrare så som han gör om oss svenskar så hade människan hamnat i fängelse för hets mot folkgrupp!
Gillade dickman som fan innan men absolut inte nu längre!

Ljugith, Gamnacken, Nardos kanske även steph och Joel tror jag kommer få det jävligt svårt under skolveckan. Därav kommer 3 av dem sitta löst. 😁😁😁😁😁

Då är fokus att få ut Gamnacken!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fast det vågar de aldrig!

Emelie: "Fast det har jag läst på flashback, men det litar man inte på"

Sa Emelie de?!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hon hade matdag igår såg väldigt bortkommen ut har aldrig träffat en 60-åring som inte han göra gräddsås från grunden.Sen slog hon på stort och gjorde varma mackor till middag
Hehe, kan tänka mig att rasta-farmors diet hemma i Karasuando (eller vars fan hon bor?) bara består av Billys Pizza, folköl, Gorbys och givetvis Bullens Pilsnerkorv som hon värmer upp direkt i burken på byns skitigaste spis.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Fråga till Judith vad betyder manaina?

Hahahaha ja! Det vore intressant att höra henne förklara det.

Varför hostar Judith hela nätterna? Är det kvalsterallergi eller? Hon sa att "nu MÅSTE vi byta sängläder".
2021-03-23, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Med Pedram

Men inget mysande nu på morgonen
2021-03-23, 09:50
Medlem
wolfiess avatar
Emelie måste få en svår mattefråga
2021-03-23, 09:52
Medlem
de borde ha ett lärarrum med en gammal panna med kaffe som har stått hela dagen.Scholl tofflor och manchesterbyxor är dresskoden
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
pedram blir påklädd ska han få åka färdtjänt med hjälm på huvudet till skolan idag

HAHAHAHAHAHAAHAHA! Du målade en fin bild! Skrattar så jag grinar här. Hemsk jag ääär
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ja han är rasist! Hade en annan influencer uttalat sig om invandrare så som han gör om oss svenskar så hade människan hamnat i fängelse för hets mot folkgrupp!

Ljugith, Gamnacken, Nardos kanske även steph och Joel tror jag kommer få det jävligt svårt under skolveckan. Därav kommer 3 av dem sitta löst. 😁😁😁😁😁

Hoppas verkligen det är de personerna som sitter löst i slutet av veckan, drömmen. Jag tror dock Joel är lite mer kunnig än vad han utger sig för att vara tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Gamnacken kan ta med sig Alex också, somnar när jag tittar på honom
2021-03-23, 09:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Sa Emelie de?!

Jajamän! Det var något i samband med att de pratade om ifall det kommer fler jokrar. Att det inte borde gå nu för de/den har ingen chans att komma till final, sitter säkert max 1,5 vecka för det har hon läst på flashback, typ så.
2021-03-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och Ljugith får väl typ:

Vad en tekning?

Och nästa fråga:

Vad är Peter Forsberg?

1. Huvudvärkstablett?
2. Förbundskaptenen för SD?
3. Ett mint-tuggummi?
4. Ny slags revolutionerande typ av airbag?
5.HOCKEY PELARE!!!!!

Kunskapfågeln säger ”Judith! Vad är samtyckeslagen?”

Frågan går sedan vidare till Peddi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in