2021-03-23, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Fan va Najs med skolvecka! ! !
Då finns möjligheten att Gamnacken och Nardos får det svårt och att någon av dem hänger löst på Måndag 😁😁😁 Kanake även Joel kommer få det kämpigt faktiskt 🤔

Varför ligger Tanja jämte Gamnacken då?! Trodde att hon äntligen hade tagit sitt förnuft till fånga 😭😭😭😭😭😭
Nardos vill man inte ha nominerad, krävs mycket till för att hon ska åka.

Nardos vinner nog över många i huset ställ henne exempelvis emot: Steph, Judith, Pedram, Kattis, Alex, Madde, kanske tom Joel och Emelie. Så tror jag att Nardos har stor chans att få stanna i huset.

Däremot blir det farligt om Simon eller Tanja, eller båda två finns med i den nomineringen. Men annars tror jag att Nardos har stort stöd.

Samtidigt tror jag att henne stöd sjunker igen. Den var ju på botten första veckan, sen har hon jobbat upp det och förändrat sig och visat förbättringar vilket alla älskar att se, speciellt på en underdog. Men nu har hon som stannat till, hon måste växla upp och gasa på lite mer.

Mao Nardos måste lämna Joel o Co och börja hålla sig nära Simon för att växa. Men i dagsläget, tror jag att hon ändå blir kvar i huset om inte Tanja eller Simon är med i nomineringarna. Men det är vad jag tror. Jag hade fel om Therese, jag trodde att Steph skulle åka. Och jag hade fel igår, jag trodde igen att Steph skulle åka.

Men jag tror ändå att jag har som huset skulle säga: "observerat och analyserat -judith 2021" Nardos röstare väldigt väl.

Hon ligger hos många 2a, ibland 3a. Den/dom enda som står över henne på 1-2 platsen är Tanja och Simon. Och då menar jag givetvis inte hos allihop men märkbart mycket hos en majoritet. Sen har vi iof fler plattformar att titta i än Flashback men Instagram verkar även de gilla Nardos. Hon får gärna för mig vara kvar till final. Mig kvittar det vem som vinner miljonen, tycker inte att det finns någon värdig vinnare men om någon ska ha den så är det väl Simon eller Nardos, samt Tanja men jag tycker ändå att hon kom in på en räkmacka.
2021-03-23, 08:55
Medlem
in och rösta på emelie och adrian eller judith den där jävla narcosen ska fan inte få vinna palla äta henne äcklig käk och höra henne bossande i köket
2021-03-23, 08:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Hur ska BB rädda de intelligensbefriade små liven Nardos, Joel, Pedram och Judith?
Vad för skoluppgifter har de friserat så Adrian vinner och kan rädda ovanstående? Kast med liten boll, längdhopp, höjdhopp, gympa hela veckan?
2021-03-23, 08:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
in och rösta på emelie och adrian eller judith den där jävla narcosen ska fan inte få vinna palla äta henne äcklig käk och höra henne bossande i köket
Ilade som en skållad råtta, Judith och Adrian fick mina röster, kan bli en kul kombo då Adrian inte lyfter ett finger med kök, städ osv.
2021-03-23, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hur ska BB rädda de intelligensbefriade små liven Nardos, Joel, Pedram och Judith?
Vad för skoluppgifter har de friserat så Adrian vinner och kan rädda ovanstående? Kast med liten boll, längdhopp, höjdhopp, gympa hela veckan?
Du ska nog få se att Judith förvånade nog trots trasig bakgrund, stök och hittepå ADHD som ger henne svårigheter att läsa kommer att briljera en skolvecka.
2021-03-23, 09:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Du ska nog få se att Judith förvånade nog trots trasig bakgrund, stök och hittepå ADHD som ger henne svårigheter att läsa kommer att briljera en skolvecka.
Tror jag inte då hon har sagt att hon har svårt att läsa på grund av sin ADHD. Har du hört henne läsa upp något brev?
2021-03-23, 09:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vilka har ni röstat på till skolbespisningen? Någon som sett hur det står i röstningen eller mörkar BB det för att sen ändå välja två stycken som de tycker?
Ingen som helst mening att rösta på sån där skit, produktionen har ett manus som dom följer slaviskt så dom kan bestämma vem som hamnar vars.

Tyvärr betyder det ju att vissa jobbiga jävlar hela tiden sitter säkert pga i princip uppgjorda "tävlingar" (äckelJudith, Nardos och Peddot).
Förra "hockey veckan" var då det mest jävla uppenbara, man undrar ju om Oljudith (och Nardos) har nåt syskon i produktionen?
2021-03-23, 09:03
Medlem
In och rösta på Adrian och Emelie i köket!!!
2021-03-23, 09:03
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vilka har ni röstat på till skolbespisningen? Någon som sett hur det står i röstningen eller mörkar BB det för att sen ändå välja två stycken som de tycker?
Adrian Judith 13% var, Nardos 21% var ställningen nyss.
2021-03-23, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror jag inte då hon har sagt att hon har svårt att läsa på grund av sin ADHD. Har du hört henne läsa upp något brev?
Ja, specifikt ett "långt" brev där hon bad alla att vara tysta för hon måste läsa brevet före alla andra för annars kan hon inte läsa det högt sen
2021-03-23, 09:06
Medlem
Fan vad länge de får sussa, brukade de inte bli väckte runt 07 förut?
2021-03-23, 09:07
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja, specifikt ett "långt" brev där hon bad alla att vara tysta för hon måste läsa brevet före alla andra för annars kan hon inte läsa det högt sen
Vi får väl se hur hon briljerar under skolveckan med sina ofantliga kunskaper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in