Citat:
Nardos vill man inte ha nominerad, krävs mycket till för att hon ska åka.Fan va Najs med skolvecka! ! !
Då finns möjligheten att Gamnacken och Nardos får det svårt och att någon av dem hänger löst på Måndag 😁😁😁 Kanake även Joel kommer få det kämpigt faktiskt 🤔
Varför ligger Tanja jämte Gamnacken då?! Trodde att hon äntligen hade tagit sitt förnuft till fånga 😭😭😭😭😭😭
Då finns möjligheten att Gamnacken och Nardos får det svårt och att någon av dem hänger löst på Måndag 😁😁😁 Kanake även Joel kommer få det kämpigt faktiskt 🤔
Varför ligger Tanja jämte Gamnacken då?! Trodde att hon äntligen hade tagit sitt förnuft till fånga 😭😭😭😭😭😭
Nardos vinner nog över många i huset ställ henne exempelvis emot: Steph, Judith, Pedram, Kattis, Alex, Madde, kanske tom Joel och Emelie. Så tror jag att Nardos har stor chans att få stanna i huset.
Däremot blir det farligt om Simon eller Tanja, eller båda två finns med i den nomineringen. Men annars tror jag att Nardos har stort stöd.
Samtidigt tror jag att henne stöd sjunker igen. Den var ju på botten första veckan, sen har hon jobbat upp det och förändrat sig och visat förbättringar vilket alla älskar att se, speciellt på en underdog. Men nu har hon som stannat till, hon måste växla upp och gasa på lite mer.
Mao Nardos måste lämna Joel o Co och börja hålla sig nära Simon för att växa. Men i dagsläget, tror jag att hon ändå blir kvar i huset om inte Tanja eller Simon är med i nomineringarna. Men det är vad jag tror. Jag hade fel om Therese, jag trodde att Steph skulle åka. Och jag hade fel igår, jag trodde igen att Steph skulle åka.
Men jag tror ändå att jag har som huset skulle säga: "observerat och analyserat -judith 2021" Nardos röstare väldigt väl.
Hon ligger hos många 2a, ibland 3a. Den/dom enda som står över henne på 1-2 platsen är Tanja och Simon. Och då menar jag givetvis inte hos allihop men märkbart mycket hos en majoritet. Sen har vi iof fler plattformar att titta i än Flashback men Instagram verkar även de gilla Nardos. Hon får gärna för mig vara kvar till final. Mig kvittar det vem som vinner miljonen, tycker inte att det finns någon värdig vinnare men om någon ska ha den så är det väl Simon eller Nardos, samt Tanja men jag tycker ändå att hon kom in på en räkmacka.