2021-03-23, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nardos och andrian
Är vänskap absolut. Men får ändå en stark känsla att det är nått mer
2021-03-23, 04:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Är Adrian också kristen?
2021-03-23, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Är Adrian också kristen?

Ingen aning Hahahha
2021-03-23, 04:31
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Är Adrian också kristen?
ja det är han, han bad dem t.om göra en bordsbön
2021-03-23, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83

Om han har känslor för nån så är det Madde eller Emelie . Dok tror jag han inte kommer släppa fram känslor där inne på länge eller kanske aldrig. Han är där för att vinna och håller tjejerna i vänskap nivå. Men vem vet tiden får visa hur länge han kan hålla sig. Kanske håller det hela vägen.
2021-03-23, 04:36
Medlem
Undra vem han skulle välja att rädda om alla 3 satt löst?? Tror han hade kastat Madde ifall , men mellan N och E vete fan. Men min känsla säger att han skulle rädda N . Men skulle han rädda E då har han verkligen visat vad han känner . Kanske nån dag dom alla 3 hänger löst. Då blir det intressant.
2021-03-23, 04:42
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Undra vem han skulle välja att rädda om alla 3 satt löst?? Tror han hade kastat Madde ifall , men mellan N och E vete fan. Men min känsla säger att han skulle rädda N . Men skulle han rädda E då har han verkligen visat vad han känner . Kanske nån dag dom alla 3 hänger löst. Då blir det intressant.
han hade räddat N, för han gav henne en säng under farmen veckan
2021-03-23, 04:52
Medlem
Ja sant, men han förklara för E och Joel varför oxå . Dom hade ej haft problem att sova som dom gjorde. Det gjorde N för hon klaga. Men tror mer på han väljer N för dom har kommit närmare som vänskap där inne. Men saker kan förändras där inne innan dom sitter löst. Få se om det händer , var bara en tanke som slog mig. Nu läget tror jag lätt oxå han hade räddat N
2021-03-23, 04:54
Medlem
lillaflippens avatar
Jag ska försöka läsa igenom här vad som hände på festen igår,

Men finns det någon som vill berätta lite kort om vad som hände? Såg att Pontus åkte, några fick brev hemifrån, dom fick in alkohol och såg att dom satte sig i soffan och började "rappa" men sedan har jag somnat och missat allt 😁
2021-03-23, 04:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
ja det är han, han bad dem t.om göra en bordsbön
I så fall kan säkert han och Nardos hitta varann på ett djupare plan.
Jag tycker mig ha sett hans intresse redan från början, men slog bort det. Nu blir det allt mer tydligt, och verkar vara besvarat.
2021-03-23, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag ska försöka läsa igenom här vad som hände på festen igår,

Men finns det någon som vill berätta lite kort om vad som hände? Såg att Pontus åkte, några fick brev hemifrån, dom fick in alkohol och såg att dom satte sig i soffan och började "rappa" men sedan har jag somnat och missat allt 😁
Du har inte missat någonting. Möjligtvis att Joel blev full o spydde. Men dom satt o snacka hela kvällen. Lugn "fest"
2021-03-23, 06:37
Medlem
Adrian lär vara Katolik på hans beteende. Dom flesta från Polen är ju det. Nardos är Ortodox det lär inte bli något mellan dom tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in