2021-03-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Talar för dig själv! Men jag tränar mycket, annars kanske min kropp skulle förvandlats till Judith. Eller nä, det tror jag inte ens skulle ske utan regelbunden motion. Hon har ägnat mycket tid att tugga på saker för att bli sådär tjock.

Haha. Nu vet jag ej om du menade att skriva sådär; men det stämmer väl delvis in på även mig, så blir in stött. Kommer aldrig bli stött av dina inlägg <3 enade vi stå hej o hå.
Judith är lat. Men det är ju inte det som gör henne så irriterande. Hade hon bara fortsatt (?) ha den där low-profile-likable-personligheten så hade ingen ens reflekterat över att hon är fet. Nu råkar hon liksom vara en SJUKT jobbig, klängig och besserwiskig lesbian. Eww.

och ps, nej, Den där kroppen byggdes knappast ej på en dag eller en "cheat-weekend"!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Han kommer få vara kvar pga att han potentiellt kan inleda en romans med Emelie eller Madde

Ingen romans i sikte. Det enda han ser är miljonen
Medlem
Vem av årets deltagare har flest följare på Instagram?? Såg precis att Nardos har 36,8K
2021-03-22, 23:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Haha juste! "Assistenten som sköter hennes ig" enligt "säkra källor"
Han är smidig Officeren
Officeren är vår man Flashback. Det är vår upptäckt. Många kommer kräva mer men hur kommer han att reagera. Kommer han även i fortsättningen dela bädd med Köksan.
Medlem
Citat:
Vem av årets deltagare har flest följare på Instagram?? Såg precis att Nardos har 36,8K

Tanja
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Dricker Adrian mer än en öl på fest någon gång? Tror han aldrig vart full där. Väldigt försiktig man det där. Han vill inte göra bort sig till något pris.

Han dricker inte ens en enda öl, bara cider men du har rätt. Vääääääldigt försiktig.
Medlem
Varför sitter Emelie på Adrian så mycket sjukt störande haha tjejer vill verkligen ha det dom inte kan få...
2021-03-22, 23:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det märks nu att Officeren börjar bli Gentleman. Något är definitivt på gång. Många hjärtan krossas. Men MI6 är inte passiva längre. De ser den bländande svikta. Blir vår flicka från Ystad den som till slut drar hans vapen.
Han har säkrat vapnet helt klart då Emelie kommer närmre och närmre vår officer, MI6 funderar hur väl han infiltrerar och få utbytes info av Emelie om FI
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Ingen romans i sikte. Det enda han ser är miljonen

Menar vad många tittare tror.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Allt man hör när musiken börjar är EEEEEEY EHH EEEEEEEEEY från Nardos, asså håll käften

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Kan hon hålla käften med sitt jävla eeeeeey!

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att ingen tejpat för Nardos käftjävel än är för mig ett mysterium EEEEYYYYYYY

När jag tar över BB kommer det bli obligatorisk gagball 24/7 på alla negresser.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:

Är du seriös Kollat Tanjas konto eller?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nope. Inget lur. Bianca följer plötsligt en okänd Lundapåg. Och lägger också en liten kommentar
Officeren har ändå ingen tid för sådant trams.

Okej, men vad skreeeeeev hon då??? Säger man A...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in