2021-03-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1. Dags för en kunskapsvecka. Det får vara slut med fysiska tävlingar nu med Adrian+ Pedram/Nardos säkra varje vecka.

+joel
har han någonsin vart nominerad ?
2021-03-22, 23:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
hoppas på skolvecka, vill se Emelie krossa Narcos i matte

Det, min käre vän vore något.
Tänk vilket gråtande och svärande det skulle bli om "jasism" och mobbing från godhetsfolket när Emelie efter en timme fått sitt prov rättat och klart med 92% rätta svar medan Nardos fortfarande grälar med läraren om den första frågan.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Det tror jag med

Han får ju vara med sin flickvän? Haha jämför Jesper och Ponnes reaktioner.. Jesper glad över att få träffa sin älskade flickvän medan Ponne "KANSKE skulle ringa henne först" 🤣
Medlem
Tycker sjukt synd om Alex. Emelie teasade honom som fan första kvällen gav honom halva kakan nu kommer han svälta hela resten av hans tid där inne haha..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
men är du helt slut i huvudet eller? Hur fan kan du vilja en människa du inte känner så illa? Det är helt okej att ha åsikter om folk men i slutändan av dagen så är det bara TV och de är också människor. Hatar du honom så grovt så sök hjälp, du behöver det. Och gör oss alla en tjänst och sluta skriv elakt om folk som har åkt ut, ha en åsikt om det de gör där inne men ge fan i att hata på folk som åker/har åkt ut.

Men sötis, hur orkar du ens? Jag får väl tycka vad i helvete vad jag vill? Jag tycker att Pontus var/är en ÄCKLIG jävel. Är det inte ok för dig?
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag fattar inte hur jag kunde gilla Judith o hennes röst till en början av säsongen.

Nu skär det så ini helvete i både ögon och ÖRON 🤯

SAMMA HÄR! Jag tyckte det lät hes på ett snyggt sätt, och jag störde mig inte på Judith i början för hon var rätt lugn.

Nu är hon den jag stör mig mest på i huset. Och hon skrattar så gällt och skriker så man vill hålla för öronen. ⚠️⚠️⚠️
2021-03-22, 23:28
Medlem
Citat:
+joel
har han någonsin vart nominerad ?

Blev räddad av Therese vill jag minnas
Medlem
Hoppas på Militärvecka annars hade vart kul o se hur judith hade hanterat både mat och utmaningar.
Medlem
Citat:
Tycker sjukt synd om Alex. Emelie teasade honom som fan första kvällen gav honom halva kakan nu kommer han svälta hela resten av hans tid där inne haha..

Hellre runka än den skånska plastdockan.
2021-03-22, 23:29
Medlem
Sorgen efter Ponne varade inte länge? Jag kan inte förstå detta allmänna ogillande av den grabben. Han var ju hur skön som helst? En udda och charmig fågel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
SAMMA HÄR! Jag tyckte det lät hes på ett snyggt sätt, och jag störde mig inte på Judith i början för hon var rätt lugn.

Nu är hon den jag stör mig mest på i huset. Och hon skrattar så gällt och skriker så man vill hålla för öronen. ⚠️⚠️⚠️

+100.
Fy fan vad den där hesa stämman/och snälla oskyldiga bambi-blicken gick från 100-0.
Medlem
punkindrublics avatar
Bra röstat, jävla nötter!!
Sånt här ös har det aldrig varit innan.
Till och med Katti skakar isterbuken!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in