Det har jag inte tillräckligt bra minne för att komma ihåg, minns bara att du var fett skev. Jag minns folk jag chattade med i tio minuter på Lunarstorm för 13 år sedan, så smickra inte dig själv.
Och hallå. Kollar igenom dina inlägg från förra året. Vi verkar ju ha varit överens? Det jag skrev som folk ogillade förra året var ang att kalla Amalia tjock. Jag tyckte det var fel. Du med.
men är du helt slut i huvudet eller? Hur fan kan du vilja en människa du inte känner så illa? Det är helt okej att ha åsikter om folk men i slutändan av dagen så är det bara TV och de är också människor. Hatar du honom så grovt så sök hjälp, du behöver det. Och gör oss alla en tjänst och sluta skriv elakt om folk som har åkt ut, ha en åsikt om det de gör där inne men ge fan i att hata på folk som åker/har åkt ut.
"VAAAA I am kvar. Fatta att people want to have kvar mee! Snyft, snyft, böööl! Feels like I`ve taken hans plats, snyft, snyft, bööl."
Fixade inlägget åt dig.
Men allvarligt, jag stör mig faktiskt mer på hennes svensk/engelska än bölandet.
Folk som snackar på det viset kan jag bara inte ta på allvar.