2021-03-22, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe. Jag snackar historia nu Nisse. 1000 år. Delstater sätter säkert sina egna regler precis som andra länder på kontinenten. Vi snackar författning nu Nisse
Okej förlåt.
2021-03-22, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Jag följer den mycket. Nardos är förtjust i honom , han använder dock henne bara som en spelbricka / vän på sin höjd.
Han känner sig säker med henne då han vet att hon inte kommer pressa honom till att göra något. Han känner sig trygg med henne.
Det tror jag också men samtidigt så kan han vara för bekväm med henne, de brukar ju bland annat massera och klia varandra varje natt och inatt så höll de varandras händer en stund läste jag.
Medlem
missismisters avatar
Varför censur??
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Alla följande artiklar är från året 2021:
https://www.abc.net.au/news/2021-02-11/hate-crime-violence-feared-in-polish-lgbt-free-zones/13142918
https://www.politico.eu/article/french-minister-clement-beaune-calls-for-infringement-procedure-poland-lbgt-free-zones/
https://edition.cnn.com/interactive/2020/10/world/lgbt-free-poland-intl-scli-cnnphotos/
https://balkaninsight.com/2020/02/25/a-third-of-poland-declared-lgbt-free-zone/
Poland's "LGBT-free zones" — nearly 100 regions, towns and cities that have passed anti-gay resolutions — could encourage hate crimes and spur violence, according to a human rights body.

Key points:
A THIRD OF POLAND DECLARED ‘LGBT-FREE ZONE’
Almost 100 local authorities have passed resolutions opposing LGBT ideology or have signed a "family charter"
Advocates say creating the LGBT-free zones has led to violence and attacks on two pride marches
In response, Norway has suspended millions in funding to some of the regions in Poland where the zones are in effect
The European Union has also criticised the zones, which began appearing in 2019 when Poland's nationalist Government started campaigning against the rights of lesbian, gay, bisexual and transgender people.

Hade du någonting mer att tilläga?

Du verkar vara ett proffs. 1975 stoppade vi i Sverige det sista av de eugeniska lagarna. Abort var långt in på 70-talet förbjudet här i Sverige. Delstater sköter sig själva. Författningen är inte sådan.
2021-03-22, 19:48
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, låt de civila ha sina drömmar. De har rätt att kunna få uppleva den bländande. Officeren ser 75k själar som väljer honom vid katastrof om han skulle vara illa ute. Naturligtvis är det inget officiellt och måste till varje pris undanhållas. Han kallar dessa pöbel. Köksan verkar på glatt humör i alla fall ikväll. Det bådar goda tider.
Japp det är svårt för dem att se storheten i vår officer han som är iskall och agerar med ett mål i siktet, Inget får störa han nåja Emelie gör det med en envishet och otydlighet som officeren funderar över!
2021-03-22, 19:50
Medlem
Citat:
Det tror jag också men samtidigt så kan han vara för bekväm med henne, de brukar ju bland annat massera och klia varandra varje natt och inatt så höll de varandras händer en stund läste jag.
Ja ju mer han gör så med tjejer utan att det blir mer så att säga är ett sätt han riskerar att outa sig på.
2021-03-22, 19:55
Avstängd
simon limmar sönder på Arantxa
2021-03-22, 19:56
Medlem
Hopps verkligen steff åker.. hon bidrar 0 i huse
2021-03-22, 19:56
Medlem
Det tog mig 37 dagar att inse att Stephanie är hands down vackraste tjejen i huset, både på utsidan och insidan.
2021-03-22, 19:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Det har ingen betydelse, jag hittade precis officiella goverment national polls om approval of gay marriages och 80% av befolkningen har röstat nej till äktenskap fram till 2017, förra året låg det på runt 70%.

kagay. Det finns skrivet i författningen i alla europeiska länder som ingår i EU om mänskliga rättigheter. Delstater kan och gör som de vill. På kontinenten har länder delstater som är i många fall delvis självständiga till skillnad från svenska kommuner. Här styrs det mesta centralt. Så är det inte alls på kontinenten. Därav sätter de lokala regler. Inget konstigt med det.
Senast redigerad av kermith 2021-03-22 kl. 20:01.
2021-03-22, 20:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Det tog mig 37 dagar att inse att Stephanie är hands down vackraste tjejen i huset, både på utsidan och insidan.

Ja hon är definitivt den snyggaste i huset, till utseende iaf. Jag tyckte inte det först men jag kom på sen att det är för att hon mycket oftare än dom andra går utan smink när det inte är fest (iaf inte lika spacklade som dom andra). Så i början jämförde jag henne med dom andra tjejerna som allt som oftast var mer iordninggjorda än vad hon var.

Men alla tjejer blir ju snyggare med smink, fixat hår osv. Och när man jämför Steffi sminkad med dom andra när dom är sminkade är hon klart snyggast. Speciellt utseende, men jag gillar det 😁
2021-03-22, 20:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Japp det är svårt för dem att se storheten i vår officer han som är iskall och agerar med ett mål i siktet, Inget får störa han nåja Emelie gör det med en envishet och otydlighet som officeren funderar över!

Den lömska myteristen har fortfarande en plats i Officerens hjärta. Han försöker dock stålsätta sig mot ofoget. Så länge Köksan har benhård koll är mässen en omöjlig plats att hitta ett eget utrymme. Kvällen är helt öppen för de varma vindar som dock kan blåsa in efter en förstärkning av lite starkare medel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in