2021-03-22, 18:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag kommer inte gråta för någon som lämnar ikväll men jag hoppas givetvis att the least good showman Ponne har flaxat i maskeradkläder för sista gången.

Han må göra "bättre" tv än tråk Steppan men stör ihjäl mig på hans kappvändning och syltryggsbeteende. Dessutom tror jag att Steph kommer vara lättare att få ut när hon står mot någon jag vill ha kvar sen, därför röstade jag kvar henne.

I kväll kommer Ponne få titta in i Jespers ögon igen.

Sorry grodan!
Helt överens👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag hoppas inte att Steff lämnar frivilligt.

Jag hoppas att hon är den som blir räddad först så att Pontus och Tanja sitter mot varandra eftersom Pontus har betett sig som att han är helt säker på att han får stanna.

Vill se hans min när Steff blir räddad och han inser att han sitter mot Tanja :evilgrin39:
That is definition of golden tv han skulle bara ställa sig vid utgångsdörren utan att invänta slutgiltiga beskedet
Medlem
Någon som vet vad det är för tröja Tanja har på sig och vart den är köpt?
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Rocka sockorna aka Downs syndrom-dagen?

Ja.. tror de iaf
2021-03-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad i helvetet har Madde på sig?

It’s called fashion, honey. Look it up. 💅🏻
Medlem
Zingo2s avatar
Det bästa idag är iaf att Katti inte behövde packa.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag kommer inte gråta för någon som lämnar ikväll men jag hoppas givetvis att the least good showman Ponne har flaxat i maskeradkläder för sista gången.

Han må göra "bättre" tv än tråk Steppan men stör ihjäl mig på hans kappvändning och syltryggsbeteende. Dessutom tror jag att Steph kommer vara lättare att få ut när hon står mot någon jag vill ha kvar sen, därför röstade jag kvar henne.

I kväll kommer Ponne få titta in i Jespers ögon igen.

Sorry grodan!

+1
Medlem
Om Ponne lämnar så har Adrian ZERO competition kvar, så han kommer sitta säkert varje måndag utan att behöva svettas, hur kul är det?
2021-03-22, 18:06
Medlem
Tanja lär inte ryka ikväll. Tror att det blir Pontus.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Får man ingen riktig bild? Min bild är då klar och tydlig iaf och jag fattar inte hur man kan vara så blind eller inte se det precis för vad det är när de flesta här sett exakt likadant. Nej och pedram har definitivt inga känslor för Tess heller med tanke på hans beteende, hon var där, lämnade och sen gick Pedram till Tanja så fort han fick chansen.

det var vad hon skrev men känns ändå på sättet hon svarade att hon nog börjar ha ett extra öga öppet på honom och vad han gör jag tror han är körd den dagen han kommer ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Stephanie menar du givetvis i slutet. Men jag tror dom kanske droppar det i början på programmet?Patzy drog väl under programmet?

Ja jag vet, helt glömt att Simon är safe. Patzy var ju tvungen för sin mage, en läkare ville kolla mer på det och då skulle det ta mer en 24 timmar. Men det Steffi gör och gnäller om är ju för att hon inte vill skicka ut Pontus
2021-03-22, 18:07
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hade varit lite smått fantastiskt.

Ja, och i en fantasivärld kanske Steffi drar ner sin luva, torkar tårarna, sveper en bärs och börjar hångla med Alex som sitter bredvid Simon. (jag gillar Simon. Men det vore ju kul ändå) Allt pga nytt självförtroende efter att ha blivit räddad och slagit ut Pontus

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in