2021-03-22, 17:45
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Tycker han plockar mycket gratis poäng på att bara vara snygg.. och allmänt trevlig.
Han är en orm, skenet bedrar
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker de kunde ta in Uppblåsbara Barbara så har Pedram något att ta ut sin frustration på.

5 minuter efter kommer det att finns en instruktionsvideo på hur man spräcker alla hål, samtidigt. Bara slamsor kvar av stackars Barbara!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jäkligt kul för vara ärlig!
Han är den enda som är ärlig mot alla samt inte flamsar runt, Dags inse en sak det du gillar gillar inte alla!
2021-03-22, 17:46
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jäkligt kul för vara ärlig!
Han är den enda som är ärlig mot alla samt inte flamsar runt, Dags inse en sak det du gillar gillar inte alla!

Haha det har jag allt insett
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Tanja är la inget böös.. men hon är lite för ”positivt” nästan.. Börjar bli omänskligt.
Skoja bara. Hon är okay
Medlem
Jag vill minnas att det tidigare har hänt att någon har rest på sig mitt i livesändning och sagt "jag lämnar frivilligt" en av dom mycket tidiga säsongerna. Eller minns jag fel kanske? Någon som känner igen det? Tänkte om det är en sån som Steph kommer att köra på iom spekulationer om att hon lämnar idag.

Googlade nu och Hanna Widerstedt lämna visst frivilligt en livesändning. Vill ändå minnas att det finns en tidigare än henne. Men ja, kan det vara en sån som Steph gör kanske.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-22 kl. 17:50.
2021-03-22, 17:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Haha det har jag allt insett
hehe
2021-03-22, 17:47
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Men ni två gör det definitivt, det har vi alla här förstått
2021-03-22, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Håller till viss del med! Sen tycker jag produktionen gör lite längre tävlingar i år än förra året. Då kunde en lagtävling ta tre minuter och de var två lag. Kollade man på liven och gick och sket så kunde man ha missat hela veckans tävling.

Tycker det borde vara med uppdrag/tävlingar som genererar hur mycket de får till nästkommande veckans matkassa. Lite som de hade förr.

Du kan ju inte gå och skita under en tävling , jag har fått knipa ihop många gånger i år.
Ja men precis, typ en spara och slösa vecka. Man får pengar för varje tävling, 1an får mest och 2an och 3an lite mindre. All mat töms i huset, så kan dom få köpa saker för dom pengarna dom tjänat ihop varje dag. Men då får det allt vara typ 3 tävlingar om dagen för alla

Så kommer dom få välja mellan massa saker varje dag att köpa för sina egna pengar, Fattar du vad mkt bråk det kommer bli
2021-03-22, 17:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Äh, det tycker ju fyran bara är pedagogiskt och nyttigt för barnen.
"Titta här små pojkar. Detta är en vuxen mansröv. Sådana kommer ni kunna få så många ni vill av när ni börjat på ert lokala HBTQPXYZ-dagis."

MVH/Gnomegirl.

Det har du förvisso rätt i.. We live in peculiar times.
Medlem
missismisters avatar
Kan någon smartis svara på vad ni tror sker om Steff lämnar självmant... Blir de andra automatiskt kvar då??
Medlem
Mouchinos avatar
Oj vilka planer de har nu i S1 och de ska ha mypys Tess, Steph och Pedram när de kommer ut men hoppas att hon inte går på snacket och beteendet att han skulle ha känslor eller något uppriktigt intresse för Tess. Hoppas isf att hon sett de hur han hållt på med Tanja sen hon lämnade. Han ligger med vem som helst som är villig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in