2021-03-22, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nope. Hon går ständigt bakom ryggen på folk. Liksom snacka skit om Steph. Och senare även Tess.
Nu är Taylor target. Det visar vilken liten människa man är.

absolut det stämmer men jag såg senast i fredag när adrian ombads ta disken men smet iväg
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Nope. Hon går ständigt bakom ryggen på folk. Liksom snacka skit om Steph. Och senare även Tess.

O nu till Katti för lite medhåll. Då hon vet vad Katti tycker om Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Japp, o dem höll hand också
Va!! på riktigt? höll de varandras händer när de sov? Det är 100% någonting på gång mellan de två och ingen av de kommer erkänna det på kamera.
2021-03-22, 11:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Men, men han är ju en 5 och Alex och Simon en 8
Japp men du vet de dolda känslorna hon har Emelie för Officeren börjar bubbla till ytan nu gissar det vart ett faktum då han lade sig vid Nardos, Känns som att hon kommer bli tvungen ta hand om de känslorna hon har mot Officeren.....

Alex är på hyllan snart är Simon lagd på samma hylla också Grodan, Frågan är när kommer dem bli tvungna ta det tugget om de känslorna hon har mot Officeren????
Medlem
Citat:

måste hålla med dig där Grodan. Emelie är väldigt barnslig i sitt agerande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ok, så Nardos kräver att Emelie inte ska ha attityd när Nardos har attityd. Fyfan vilken jävla vidrig människa.
Jag hade inte gett med mig om jag varit Emelie.

YAAAAS!

Emelie (till Katti):
"Hon(Nardos) måste ha någon som sätter henne på plats, och då kände jag bara nä, då får jag ryta till här. Jag måste sätta gränser för hur folk kan behandla mig, speciellt hon. Jag får aldrig säga vad jag tycker."

ASSÅ VA BRA
Emelie tar kampen mot envåldshärskaren! Nu har Nardos verkligen hamnat på minuskontot för mig.

När Emelie och Nardos skildes åt såg Nardos riktigt nere/besviken ut. Hon vann ingenting där.
2021-03-22, 11:53
Medlem
missismisters avatar
Vems sida står ni på i ”disk-dramat”?

Nardos eller Emelie?
Medlem
Fuck... Vaknade nyss och har missat Nardos och Emelies snack. Någon som kan sammanfatta och hur gick det?
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Fuck... Vaknade nyss och har missat Nardos och Emelies snack. Någon som kan sammanfatta och hur gick det?

1 h meningslöst bullshit
2021-03-22, 11:54
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Taylor gör det för gruppen. Det är en ödmjuk tanke.
Att bakom ryggen kalla honom för diverse namn tyder på falskhet.
Säg det till honom, eller.
Vänta nu Grodan..Adrian är helig för dig.Hon sa att hon vill inte vara som en Mor som ska behöva säga till honom om uppenbara saker
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Sjukt att inte Tanja ligger i 500x o andra sidan är det bara duellen Pontus/Steph det pratas om, har nog inte sett någon på FB skriva att den röstat Tanja.

Så var det när Jesper glömdes bort och åkte ut.
Medlem
Anonym396s avatar
Bra att Emelie ser igenom prinsessan. Folk ska inte behöva gå på tår runt henne.

Emelie är grym!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in