2021-03-21, 23:44
Medlem
wolfiess avatar
varför kollar judith bara på nardos när hon pratar
Medlem
DannySausages avatar
Ääääee men nu får väl Peddot ändå lägga av???
Jämförde han precis sin påverkan efter skojbråket med Kattis traumatiska flashback efter Peddos utbrott? (hon blev misshandlad av sitt ex i 5 år)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, men det kan gärna vara äkta! Inte jävla fake som folk på riktigt mår dåligt av.

Men mår man dåligt av bråk så har man NOLL i big brother att göra. För helvete vad löjligt

Och nu ska folk börja snyfta för ett fejkat jävla bråk
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Nu har dom stått på alla 4 ett tag och bett om ursäkt, men dom förstår, speciellt nardos, hon menar de märker man ... joel är ju på riktigt efterbliven som sitter o ler mellanåt. Nått fel i hjärnbalken va ?

Så gå vidare och peddo håll käften.

FAN att jag missa de, såg bara när Judit skrek. Fan

Jag stör mig också men det KAN bero på att han är så ung, så de flinar när de blir osäkra, säger något jätteolämpligt. Ett beteende som växer bort men det stör mig också när han försöker framställa sig som så otrooooligt mogen, vuxen och klok.
Bannlyst
Pontus och Madde skulle aldrig kunnat skapa ett trovärdighet skojbråk, för dom har det inte i sig.
Nardos och bögen har aggressivitet i generna och därför blev det trovärdigt.
Judith har 100% rätt.
Medlem
Hade reaktionen blivit så stark om det var Steffi och Simon som skämtade? Nu passar de på att ösa för gammalt och pågående groll
Medlem
Okej sista kommentaren för kvällen, men seriöst vad fan. Judit, vad fan sluta mjölka nu... De räcker och sluta tjata...

Och avslutningsvis, käften peddot
2021-03-21, 23:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Adrian är den enda som försöker förmedla att det inte bara var Joel och Nardos.
Katti, Emelie och Madde kniper igen. Ynkryggar. (Även om Katti också bad om ursäkt tidigare.)
Klart Officeren måste ju en högre moral. Han är i tjänst. Han ser det vi inte ser eller uppfattar.
Malajerna måste sättas på plats.
Medlem
wolfiess avatar
Asså dem e så lättkränkta
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Nu har dom stått på alla 4 ett tag och bett om ursäkt, men dom förstår, speciellt nardos, hon menar de märker man ... joel är ju på riktigt efterbliven som sitter o ler mellanåt. Nått fel i hjärnbalken va ?

Så gå vidare och peddo håll käften.

FAN att jag missa de, såg bara när Judit skrek. Fan

Precis nu kommer de få be på sina bara knän men de har bett om ursäkt flera gånger så nu får de fan lägga ner.
2021-03-21, 23:46
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag stör mig också men det KAN bero på att han är så ung, så de flinar när de blir osäkra, säger något jätteolämpligt. Ett beteende som växer bort men det stör mig också när han försöker framställa sig som så otrooooligt mogen, vuxen och klok.
Joel flinar ju för att han tycker att det hela är en bagatell. Jag hade gjort likadant. Jävla bebisar.
2021-03-21, 23:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
De vill hellre stå i en ring och gråta tillsammans.

Kunde Joel få till ett kumbaya-moment igen skulle han gjort allt. Men då hade jag spytt rakt ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in