2021-03-21, 17:53
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
ja jag menar öppet hus..... tanja är väldigt öppen sexuellt vad det verkar....... hon har inget emot att bli använd av pedram eller nån annan när hon har däckat men BBB vill inte stå till svars för det!.. jag tror inte att tanjja har något emot det sa jag bara.... det får dom göra efter säsongens

Ouff! Det är en våldtäkt. Oaktsam blir den när personen anses för påverkad för att veta vad hon/han gör.
2021-03-21, 17:54
Medlem
Vem va det? Jag kollade liven då men såg ej vem som.tog de. Haha
2021-03-21, 17:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
är det om ponnes smyckeskollektion som saknas?

Det rosa halsbandet som försvann och återuppstod igen när Ponne bäddade åt Alex i Tanjas säng. Nardos och Joel hade ju andra planer för de hade ju pimpat Alex till Emelie.
2021-03-21, 17:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
vem som helst får knulla tanja i sömnen och när hon är packad hon tar det med en klackspark det är bara hennes kropp bara det är ingen big deal vem som helst får använda henne som ett öppet hus så tolkar jag det men big Brother vill inte stå till svars för det så hon får ha öppet hus efter big Brother inte framför kamerorna

Vilket vidrigt inlägg. Tanja må vara frigjord men är man så berusad som hon varit speciellt när Pedram tjatade på henne i poolen så tycker jag inte att det är ok beteende från honom och det är bra att BB tar tag i det.
Medlem
nardos eller AD tog halsbandet säger 51/49. till nardos för som ponne sa bara hon och judith visste om det vita halsbandet förutom pontus

plotwist. det vara ponne själv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Vem va det? Jag kollade liven då men såg ej vem som.tog de. Haha

Kollade oxå men har ingen aning. Tror det är Simon ändå kanske 🤔🤣
Avslutad
Oj Stephanie lever alltså? Tjejen som ska "räddas" varje måndag av alla nötter här inne.

Klagar hon som vanligt? Lipsillen
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du inser hur jävla äckligt det där ser ut va?
Är ju exakt så. Stämpla biljetten, av med kläderna och gör vad du vill med Tanja. Klackspark tjo och tjim. Det blir kul!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vad är det med utlänningar o det här påhittet att svära på saker? Varför är det så seriöst? Är det som ett slags blodskontrakt att säga "jag svär på min mamma...blablabla"

Japp, och alltid när de ljuger som värst.
2021-03-21, 17:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Fullt sannolikt!
Tanja blev låg efter hon vart inkallad. Peddot blev inkallad flera ggr och därefter gjorde han en pontus i duschen (satt o tyckte synd om sig själv typ)
Sedan tog de sitt snack på utegården som vi inte fick se.
Igårkväll sa även tanja på fyllan att hon inte minns mkt när hon varit full.
Bra av produktionen att reagera.
Det är extremt äckligt beteende av Peddot att ens vilja ge sig på tjejer som är såpass fulla som Tanja faktiskt har varit de gånger de har hållt på.

Ja jag ser det också som ett sannolikt scenario och som sagt ett upprepande mönster av tillvägagångsätt från Pedram. Det här har vi lagt märke till ett tag och till slut måste produktionen reagera för ur vår synvinkel ser det inte bra ut.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-21 kl. 17:59.
Medlem
Citat:
Vad är det med utlänningar o det här påhittet att svära på saker? Varför är det så seriöst? Är det som ett slags blodskontrakt att säga "jag svär på min mamma...blablabla"
ja du det kommer nog vi får lära oss i svenska skolböcker snart tur det har inte tagit in nån som lever efter canon law än.
Medlem
nu säger steph att hon funderar på att kanske hoppa av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in