nu tror dom att dom ska få en belöning för dom har gjort ett uppdrag som egentligen var en konsekvens men big Brother skrev utmaning istället för konsekvens så det blev missuppfattning som vanligt gäsp ha en fin kväll alla xx
vem som helst får knulla tanja i sömnen och när hon är packad hon tar det med en klackspark det är bara hennes kropp bara det är ingen big deal vem som helst får använda henne som ett öppet hus så tolkar jag det men big Brother vill inte stå till svars för det så hon får ha öppet hus efter big Brother inte framför kamerorna
vem som helst får knulla tanja i sömnen och när hon är packad hon tar det med en klackspark det är bara hennes kropp bara det är ingen big deal vem som helst får använda henne som ett öppet hus så tolkar jag det men big Brother vill inte stå till svars för det så hon får ha öppet hus efter big Brother inte framför kamerorna
vad hände med peace and love kumbaya som du predikade?
Musikvideo och rosa knappen var enda punkterna på schemat. Det är väl möjligt att rosa knappen tänds igen, men jag skulle inte ha några större förhoppningar..
vad hände med peace and love kumbaya som du predikade?
inget rasistiskt eller hatsex bara vanligt sex under täcket men big Brother vill inte se folk för fulla ha sex för det kan misstolkas och det blir onödig negativ propaganda