2021-03-21, 17:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har du märkt av hur stämningen är mellan henne och Alex idag? De såg gulliga ut inatt på soffan när de höll händerna.

Ja, de var söta. De är båda två vidrigt bakis idag så de har znoosat på olika ställen. En i soffan och en i sovrummet.
2021-03-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Förvånar mig inte med tanke på att hon då var "bartender". Grabbarna Grus antar jag..
yes box i början hon fick sparken men åkte tillbaka och stannade i tre månader eller vad det var.
2021-03-21, 17:09
Medlem
xrlpyts avatar
Åh fan, ni skämtade inte. Emelies fötter är verkligen gammeltantsfötter..
2021-03-21, 17:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Något är i görningen där.
Peddot klarar sig säkert från åtgärder, men en gång till (precis som för Judith) så måste de nog lyfta ut honom.
Rätt väntat eg för peddo har problem med att veta vad som är vad liksom!
2021-03-21, 17:13
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Något är i görningen där.
Peddot klarar sig säkert från åtgärder, men en gång till (precis som för Judith) så måste de nog lyfta ut honom.
Vad har jag missat?
2021-03-21, 17:13
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
OJ! Det är fan illa. T o m Simon kommer ihåg mer än vad hon gör 😔
Kanske skickas hon hem imorn för hennes egen skull 🤔

Ja, det är fan illa. Tyckte inte hon verkade SÅ full när de var där inne.
2021-03-21, 17:14
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har knappt sett till varken Steph eller Alex idag. Framförallt inte Steph. Jag tror verkligen hon har legat i sängen hela dagen. Jag tror hon mår dåligt pga oro för morgondagen 🤔

Ja de såg riktigt gulliga ut i soffan igår.

Nu är det två st som oxå ser gulliga ut ihop i S1. Tanja och Officeren
Där lär nog inget hända tyvärr. Men båda är lika snygga så det skulle bli en fin valpkull från dem två 🤣
Haha! Såg också de och tänkte hur de skulle vara som par. Tror inget kommer hända för någon av de romantiskt i huset. Men efter igår med gråtfestcirkeln känns som att vad som helst kan hända.
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, de var söta. De är båda två vidrigt bakis idag så de har znoosat på olika ställen. En i soffan och en i sovrummet.
Tack för svar!
2021-03-21, 17:14
Medlem
Jag hänger i S1 o ler hela tiden nu! TÄNK OM, asså TÄNK OM! Tanja skulle behöva sig en riktig gentleman / officer som behandlar henne som en prinsessa och leder henne på rätt väg i livet

OM det blir kärleksvecka, kan vi inte försöka para ihop dem då?!? 😍 Tanja + AD menar jag alltså
2021-03-21, 17:19
Medlem
Vad i helvete äter dom? köttbullar, fiskpinnar och pasta ?
2021-03-21, 17:20
Medlem
Stummakorianderss avatar
Någon som sett om Emelie och Nardos har pratat med varandra idag?
2021-03-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
yes box i början hon fick sparken men åkte tillbaka och stannade i tre månader eller vad det var.
och det är inte grekland det är fel på.Men bargator är inget jag skulle skicka min dotter till möjligtvis när hon är i kattis ålder och jag är nedgrävd.
Fick för mig att åka runt lite i grekland själv när jag var i tanjas ålder och var rätt söt och fin mademoiselle.De som var mest gentlemen var greker slisk och slymar var turister från hockeyspelande länder.Men jag blev inte skitfull när jag var ute och hade kläder på mig.
2021-03-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vad i helvete äter dom? köttbullar, fiskpinnar och pasta ?

Gamnacken har matvecka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in