2021-03-21, 16:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Steph ligger där, har legat där hela dagen 😔 Därför ville de gå ut o snacka

Hade Tanja och Pedram gått in till S1 hade BB censurerat där också.
2021-03-21, 16:59
Medlem
Produktionen är riktigt seg faktiskt. Dom introducerar den rosa knappen och om någon trycker på den så blir det en konsekvens som tittarna ska rösta fram.

Tanja: "en fest eller en brakfest" jag tror att båda alternativen hade samma utgång.
Joel: "en stark fest eller en otroligt stark fest" jag tror även här att båda alternativen var desamma. Det det där var otroligt stark så undrar jag vad den normalt starka var?

Dom har redan förberett konsekvenser och skulle kunna maxa den rosa knappen på söndagar så att det finns underhållning att se på. Istället ska dom dra ut på tiden och låta oss låtsas rösta på två alternativ som resulterar i samma sak.

Hur svårt kan det vara att förbereda en nöt, en öl och en bajsdoftspay, tända lampan, skicka in Joel omedelbart och låta han slutföra uppdraget för att sedan städa bort vadå? Två stolar, ett bord, två glas och en glasflaska?

Nudå? Beställ två pizzor, förbered fyra öl och tänd på knappen. Trycker någon blir det att den får bjuda med sig en på pizza, om två trycker får båda två en varsin och två öl. Dom äter, dom går ut, produktionen städar bort två kartonger och fyra burkar.

Nu förbered nästa sak vad som helst. Det behöver inte vara något avancerat. Om det så skulle silvertejpas personer igen så kan man göra det på ett fingerknäpp.

Sover produktionen varannan timma eller varför är dom så handlingsförlamade?
2021-03-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Varför har Adrian gjort en liknande tatuering som Danny på armen? Känns ju som att han har jävligt bra koll på Dannys utseende

de spelade in musikvideon och i låten sjunger han att han ser ut som danny saucedo så därför har han klätt sig och tatuerade sig som honom
2021-03-21, 17:02
Medlem
Spajdors avatar
Att Judith faktiskt hade på sig Tanjas kläder för några dagar sedan.
Såg ut som en riktig WT morsa då
https://gyazo.com/52734c970accaac28cb06ce7414ebc8a

Avatar på Tanja för den som vill ha:
https://gyazo.com/726555823d398b779b2284bb1cd89d86
Medlem
OMG såg ni precis vad som hände? AD slickade Katti's rövhål i duschen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, inte helt otänkbart. Antar att många har reagerat med oro för henne.
tanja berättade om slutet på sitt rhodos äventyr och det lät som enligt mig hobby- nurse ratched att hon var på väg in i delirium
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
de spelade in musikvideon och i låten sjunger han att han ser ut som danny saucedo så därför har han klätt sig och tatuerade sig som honom
Madde hade mer koll på Danny eftersom hon känner honom Därav stilen och tatueringarna typ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123

Aha tack. Har väl varit hans mål i massa år att se ut som Danny.

Finns inte låten någonstans?
2021-03-21, 17:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Därför jag är totalt ointresserad av deras fester, kollar aldrig.
För mig är det viktigare att skaffa mig en åsikt om deltagarna när de är nyktra.
Vissa här vill bara att de ska bli fulla och kn”””a, för mig är sånt totalt ointressant!
Gillar därför: Simon, Stef, Em, AD, Tanja och Judith.

Är inte heller intresserad av att se sex, finns väl siter för det tänker jag om det är vad man vill se.

Jag gillar Tanja så otroligt mycket men är som sagt orolig för hennes hälsa och välbefinnande. Stephanie har också en förmåga att supa till lite väl mycket men har klarat sig antagligen för att Simon däckar före henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Simon är en regelbunden brukare av narkotikaklassade preparat, va?
ja fast det mesta verkar vara på recept
Medlem
Moscow99s avatar
Så, peddo har äntligen fått produktionens ögon på sig.
Det här har fb sett sedan länge, dvs hans rovdjurstendenser att belägra den fullaste tjejen. Blir dock säkert alkoholförbud för Tanja och ingen konsekvens för peddot.
2021-03-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Madde hade mer koll på Danny eftersom hon känner honom Därav stilen och tatueringarna typ

Tror nog adrian har bra koll också Då han la ut en bild från typ 2013 en bild på Danny o skrev:
´´Jag på en plåtning´´ idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in