2021-03-21, 15:50
Medlem
den nya killen tog han sin skitlåt och försvann eller vart är han.Har han chipstuttar eller gynekomasti
2021-03-21, 15:51
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
var de verkligen tvugna att dricka upp allt?
För joel sa det till adrian. ljuger han igen?

Nej, han säger sanningen. Stod klart och tydligt att dom skulle äta en nöt och dricka en öl.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
var de verkligen tvugna att dricka upp allt?
För joel sa det till adrian. ljuger han igen?
De drack inte allt. De hällde upp halva flaskan i ett glas, drack glaset och sen satte BB igång signalen om att de skulle ta på sig skidglasögon.

Kort svar: En halv flaska drack de.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det går inte att beskriva. Bröst och bringa som en lungsjuk sardin men tror sig vara en riktig hunk? Alltså på riktigt? Hintade förut om att han "tappade sig själv" och höll på att börja med dumheter för att man "blir som man umgås". ZzzzzzZzzz

"Lungsjuk sardin" Hahahaha jag orkar inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ser ut som ett mittuppslag från någon gayporrtidning
😂😂😂😂😂😂
2021-03-21, 15:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
En image för vi såg ju honom när han blev helt avklädd och då såg han ju ut som en liten rädd grabb.

Ja, det är otroligt mycket skådespel där och han sitter inte ens löst... Hur ska det bli när han gör det? Som Ponne skulle jag tro, too much!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram var i duschen mer än 1 timme och blir skit lack när någon ber honom gå ut 🤬🤬
det håller jag med dig om de har inte obegränsat med varmvatten heller
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
De drack inte allt. De hällde upp halva flaskan i ett glas, drack glaset och sen satte BB igång signalen om att de skulle ta på sig skidglasögon.

Kort svar: En halv flaska drack de.

Nej, dom hällde upp i glaset fler gånger. Signalen kom inte förrän efter dom drack upp all öl.
Avstängd
Citat:
Pedram var i duschen mer än 1 timme och blir skit lack när någon ber honom gå ut 🤬🤬

låt han skölja av sig förfan
2021-03-21, 15:53
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:

Är väl inte så konstigt när Joel kommer och skriker och ber honom gå ut helt ovetande varför och vad som hänt.
Sån tramsigt reaktion från Joel.

Spelar ju ingen roll hur länge Pedram duschat han måste ju ändå skölja av sig.
2021-03-21, 15:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
låt han skölja av sig förfan

Han hade ju ena handen innanför badbyxorna och tvättade kronjuvelerna eller nåt Kanske var awkward att springa ut just då?
2021-03-21, 15:55
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det går inte att beskriva. Bröst och bringa som en lungsjuk sardin men tror sig vara en riktig hunk? Alltså på riktigt? Hintade förut om att han "tappade sig själv" och höll på att börja med dumheter för att man "blir som man umgås". ZzzzzzZzzz
När jag var ung började dessa ashål dyka upp, jag och mina vänninor slutade åka svarttaxi, var noga att alltid vara minst två, 20 år sedan. Hur läget är nu får mig att vilja spy, kanske är Covid ett tecken från Gud för att skydda kvinnor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in