2021-03-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Den som återgav konversationen skrev att hon sa så men att Joel rättade henne. Ganska stor skillnad där.

det var jag som återgav konversationen och jag sa INTE att hon hade sagt att han hade tagit henne på låret.

Jag sa att hon sa att han hade "tagit på henne" och Joel sa "ÖVERDRIV INTE han pillade dig i håret"
2021-03-21, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Adrian ligger och mjölkar Nardos stora bröst om natten och Madde ligger och lyssnar och kör med lillfingret längs sin våta skåra.
Känner lukten av maddes nyrakadde lena fitta ända till Södermalm, hon är så blöt i källaren så nån av er måste åka till Farsta och hjälpa henne 🍆💦🥳✌️
Nemen oj. Va ej beredd
2021-03-21, 01:12
Medlem
Citat:
Varför ligger Alex och Stephanie och håller handen, är det bara psykfall där inne.
Undrar om produktionen visste allt det om Pontus och Simon som dom berättade om idag?
Finns det nån normal människa där inne?

Haahhahahahahah
2021-03-21, 01:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag hörde det, kolla Facebook andra hörde det med Du kom nog försent in i samtalet då, han gick in och ut 2 gånger till henne.

Ja, så kan det absolut vara.

Nu inser iaf Alex att det var "alcohol that spoke last time" så han har fattat att Emelie inte är intresserad.
2021-03-21, 01:14
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Adrian ligger och mjölkar Nardos stora bröst om natten och Madde ligger och lyssnar och kör med lillfingret längs sin våta skåra.
Känner lukten av maddes nyrakadde Lena fitta ända till Södermalm, hon är så blöt i källaren så nån av er måste åka till Farsta och hjälpa henne 🍆💦🥳✌️

Nyss hemkommen, något mer än detta som hänt ikväll? skall plöja 150 sidor men ni får gärna summera något litet om någon pallar.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag äääälskar Alex och Steffis snack den senaste halvtimmen..! <3 Simon har haft ALLA chanser med Steffi, det är hög tid att hon går vidare. Simon kommer hitta något annat rumstempererat objekt att jucka mot, kanske Emelie, kanske någon av soffkuddarna, kanske elefanten i hörnet..
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Peddot ligger verkligen och hoppas på att tanja ska vakna så han kan fortsätta sitt kladdande, obehaglig typ!

Samma sak som med Tess. Den där stirrande blicken i mörkret när hon sov. Jafar tänker att han kan väcka honorna bara genom att glo på dem.
2021-03-21, 01:15
Medlem
Blaisens avatar
[quote=wow84new|75162424]Verkligen! Men det lär hon inte göra tyvärr. Hon klänger ju på honom även dagtid. Framförallt när hon druckit dock[/QUOTE]

Det är just det... annars är hon med honom som med andra, kan klänga på andra också.
Medlem
bowlingjockes avatar
Så humor att höra Alex börja säga "asså såhär" när han pratar med Steph.
Alla som läst böcker om hur man får folk att tycka om en vet vad det betyder.
Medlem
Citat:
Känner lukten av maddes nyrakadde lena fitta ända till Södermalm, hon är så blöt i källaren så nån av er måste åka till Farsta och hjälpa henne 🍆💦🥳✌️

Jaså du också på Södermalm.
Ut o ta en kanelbulle på 7eleven? Snacka lite bb
2021-03-21, 01:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
det var jag som återgav konversationen och jag sa INTE att hon hade sagt att han hade tagit henne på låret.

Jag sa att hon sa att han hade "tagit på henne" och Joel sa "ÖVERDRIV INTE han pillade dig i håret"

Jamen då så, oavsett, hon ville ju få det till något det inte var! Fult, jävligt fult! Hon gjorde ingen ansats att han skulle ta bort handen heller.
2021-03-21, 01:17
Medlem
alex berättar för steph att emelie inte vill sova med honom mer och att han fattar att det var "the alcohol talking" förra gången. Sen säger han att ah tycker att folk borde vara ärliga mot varandra med sina känslor.
Och att Adrian sa att vid en fråga (vet inte vilken) så hade han sagt till alex att han var riktigt ärlig när han svarade på den frågan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in