Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Hmm... Vem?
Det undrade jag också
Men jag tror GL Åker
Konstigt julfirande 70 + 30 -
Tjejen har problem kända för GL
Alkohol som då värden står för ( fyller en skör person .inte ansvarsfullt )
Vi har SMS i telefontrafik
Vi har väninnans berättelse
Vi har sjukhusbesök journaler anteckningar
Jag köper inte det att man hamnar i säng eller motsvarande med en kvinna man hjälper i ett mål med Våldtäkt inblandad .. det är för enkelt ... de flesta fattar det ..utan Juridisk utbildning
Åklagaren har fått gehör för Häktning från Domstolen I essens " Stämmer så långt "
Skall man ägna sig åt den nya Disciplinen " Statistisk Juridik " Efter F-- kassans " Politisk Medicin "
Så säger Leffe GW där -->
– Jag har jävligt svårt att tro att 90 procent av alla anmälningar är påhittade. Nej det köper jag inte. Några är det, men inga 90 procent. Enligt tillgänglig forskning ligger det under 10 procent. Det här har säkert hänt ungefär som hon beskriver.
Personligen lutar det för mig 70 - 30 som Ålders siffrorna Han blir fälld . Jag tror inte en Domstol hade godkänt häktning av Honom om det inte finns fakta .. ovedersägliga bevis .och knappt att åklagaren beställt häktning utan att ha " På Fötterna "
Känns ju konstigt att vare sig Domaren eller Åklagaren har sett över papperna noga ..
Ett varv till " Lyfter frågan "
Så gör man ju i alla Yrken om det är " Skarpt Läge " Största kunden vill ha ett möte snacka om leveransavtalet osv osv osv Schabblar inte då ...
Det blir ju en " Shit storm " utan dess like för båda om dom är snett ute.
Jag räknar också med att det finns en Kåranda i Domarkåren. Som gör att man inte gärna förstör ryktet på en Kollega " Värdighet " har varit på tal ...förut Han kan ju klart retat upp dom , men har dom fel får dom ju Nuvarande JK i Håret förmodligen ..
70 - 30 att han åker --- sedan smutskastningen av Tjejen är inte bra men jag kan tänka mig att utsatta kvinnor kan hamna snett även i den delen ..
Frågan blir ju vidare förtalsmålets fortsättning säg för resonemangets skull att GW
Fälls ..Tjejen är trovärdig i det fallet .. Skall man då döma skadestånd till var det en Nöjesprofil.
Det är ju fullt möjligt eftersom förtal är spridandet av uppgiften.
Hen skulle få betalt som förövare ..kanske ..hur döma ??