2021-03-21, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Snart ber Bb om tummen upp 🤮
Peddi kommer ta upp tanjas hand och ge en tummen upp.
2021-03-21, 00:43
Medlem
xrlpyts avatar
Hoppfullt att Alex och Steffi (och iofs Katti också) ska sova i soffan tillsammans, jag hoppas sååå att Steffi kan släppa Simon och bara HA KUL i huset..! <3
Medlem
Tanja är helt väck ändå ska Peddot hålla på
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Han har initierat kramar med henne hela kvällen. Tycker att ni är jävligt orättvisa mot madde nu.
Han har sagt att han vill dejta henne och ikväll har HAN initerat kramar och mysande med henne FLERA GÅNGER! Det är inte konstigt att madde tror att han är intresserad
Jag har också uppfattat att Angel Face har kramat Madde lite extra. Det vore ju heller inte konstigt då Emelie har sagt att hon vill vara kompis. Även om nu sanningen är troligen en annan. Men varför skulle officeren gå vidare med Emelie.
2021-03-21, 00:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker det är lite grupptryck mot Simon emellanåt och Ja Nardos hade blivit galen.

Ja, klassens clown som hetsas att göra dumma saker och blir till allmänt åtlöje sen! Mången gammal go skräckfilm har haft den storyn som grund... Inte okej!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Newboy ska slagga med katti, kan det bli lite sex måntro
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pontus sa idag efter Simon hade vunnit immuniteten så fäller han kommentaren. - Men vad bra att du inte är helt värdelös då. Han vill gärna hålla på och bete sig som en fitta mot Simon emellanåt. Är det kul att vara rolig på någon annans bekostnad?
Nej men raring, han sa ju det iom helvetesveckan de båda just har haft, när de båda har förlorat exakt allt och lackat ihjäl på det. Kallas för ett kärvänligt internskämt . S <3 P promise!

Underbar sminkning på Simon nu!
Medlem
Blaisens avatar
Uuuuäck! Nu långtittade Peddot på Tanja med suuug i blicken..."hur ska jag vränga upp hennes käft och få ner fingrarna så jag kan spänna upp och lägga en loska?"
2021-03-21, 00:45
Medlem
vad hände med Adrian? Gick han från Maddes säng? varför sover han inte med henne?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Snart ber Bb om tummen upp 🤮

Hur Tanja frivilligt kan lägga sig brevid den där som är en skam att kallas för man?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
hon sa i sin intervju att hon gillar adrian så hon kom absolut in med känslor för adrian. Men helt ärligt: vilken tjej hade inte gjort det?! Han kallas inte ÄnglaAnsiktet, officer och gentleman utan anledning. Var också skeptisk i börja men hon har växt för mig.

Men tycker inte att det är rättvist att kalla henne för ludder och säga att hon är för på för AD har faktiskt fått henne att tro (på flera olika sätt) att han är intresserad av henne.

förutom heta stolen så har han initierat kramar med henne och myst med henne de senaste 2-3 timmarna. så det är inte konstigt att hon tror att han är intresserad

Ändå lägger han sig i en annan säng medans Madde ligger i en, ensam och väntar. Han behövde inte ens skeda henne, bara att lägga sig brevid hade ju gett henne bekräftelse, men nej. Han har dessutom varit rättså dragen ikväll.
2021-03-21, 00:46
Medlem
Adrian kommer in i rummet och Emelie säger följande:
"joel, jag vet inte hur länge jag klarar det" "jag är en sexuell person och kan inte ha sex härinne"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in