2021-03-21, 00:17
Medlem
Adrian kommer för att lyssna (för de bjöd in honom)
Emelie: han låg och tog på mej
Joel: MEN SLUTA FÖRSTORA DET! han smekte hennes hår
Emelie: eh.....ja
Adrian: ja men det är ju inte så farligt
Emelie: nej....

Hon försöker fortfarande göra honom avundsjuk
2021-03-21, 00:18
Medlem
pukkas avatar
Kul att nardos ska regissera musikvideon till låten. Hon kommer bossa och leka Queen
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför går man omkring med bar överkropp när man är blekfet med chipstuttar 😱

Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Har du aldrig varit på en arbetsplats eller skola där en jobbig person har hög status?

Jo såklart, var inte dryg. Det jag menar är att det finns ingen anledning till att de ska behandla henne som en idol, om de stör sig på henne så borde de ju inte hela tiden höja henne till skyarna och svansa efter henne. Det finns ju andra personer de kan lägga fokus på om de stör sig på henne.
Medlem
Fast vad vet egentligen vi. Adrian kanske dras till fjortisar och omogna tjejer.
Medlem
nu kom fläskpaddan judith och joinade tanja
2021-03-21, 00:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kram till dig Grodis!!
Kram tillbaka Guti. Och tack!
2021-03-21, 00:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag försökte ingenting. Vad du läser och tolkar in får du själv ta ansvar för utan att kalla mig för lögnare. Bara lägg ner och gå vidare. Du kan låta bli att läsa mina inlägg framöver om du ändå inte förstår vad jag skriver.

Den tog helt klart! Dito min vän.

Nu rusade Judith in till Tanja och sniffade i hennes mun? Nykter dock men ganska knas ändå.
2021-03-21, 00:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag förstår inte varför alla hejar på Judith och uppmuntrar hennes beteende och berömmer henne. Jag fattar inte!!!
Hon är den jag stör mig på mest i huset, hon är så jävla högljud och självupptagen! Hur kan de andra INTE störa sig på Judith??
Vette fan tror nog dom stör sig, alla normalt fungerande människor gör ju rimligen det?

Men kanske just för att den jobbiga jäveln är så kopiöst högljudd och extremt självupptagen att drar dom sig för att kritisera henne?

Dom vet att då kommer det 4 timmars fullständigt ointressanta utläggningar om hela hennes patetiska liv?

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men stör mig mer på henne än tom Nardos!! Och Peddot!! 😳
2021-03-21, 00:20
Medlem
Xonk666s avatar
och så klampar Judith in till Tanja..... Judith och Joel är ju cockblockarna nummer 1, delad första plats.... Hon låter ju mindre glad över att judith kom in i rummet.
2021-03-21, 00:21
Medlem
Hej jag pratar om mig själv i tredje person, kladdar, härmar Tanjas dialekt och tror mig ha diagnoser
2021-03-21, 00:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Är man från mellanöstern skiter man i vilket

Det var ju min spontana tanke...som tyvärr verkar stämma. Synd att Judith gick in till Tanja nu istället för att låta henne sova så Peddot kan somna utan tömning! Han är så ÄCKLIG!
2021-03-21, 00:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Fy faan va töntig Peddot är! Och dryg mot Tanja. Härmar henne o drygar sig. VARFÖR säger hon inte ifrån? Jag fattar verkligen inte 🤮🤮
OCH VARFÖR I HELVETE KOLLAR JAG PÅ DET?! Tortyr ju!
😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in