2021-03-21, 00:09
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De som vill ligga och hångla kan ut och lägga sig i soffan och ta hänsyn. Vafan ska de andra behöva gå ut för. Respekt va, Respekt my ass, Pedram din dumma jävel!!!

Låt folk få knulla för en gångs skull.
Tanja är ju nyrakad. 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De som vill ligga och hångla kan ut och lägga sig i soffan och ta hänsyn. Vafan ska de andra behöva gå ut för. Respekt va, Respekt my ass, Pedram din dumma jävel!!!

+1!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Har haft ögonen på Adrian ikväll för vet han är full och efter att han smekte emelies rumpa ville jag se om han skulle göra det igen.
Så jag har sett ALLA hans kramar (förutom när de har varit på utegården och DC ej har visat) Men 99% av alla de jag sett (och det är många) har varit EXAKT SÅ!

På riktigt DIREKT EFTER att hon kramar och tröstar Alex. Har aldrig sett ÄnglaAnsiktet vara såhär uppenbar och tydlig tidigare.
Taktik eller känslor återstår dock att se. Handen på Emelies rygg och rumpa, skvallrar om taktik. but I don't know

Vet bara att Alex har gjort det svårare för officern att behålla tjejerna runt sitt lillfinger med samma tillbakadragna taktik som tidigare
Finns ingen chans att Adrian har intresse för Emelie speciellt inte efter Emelies fjortisbeteende i sovrummet när Madde försökte prata vett i henne angående Nardos och Adrian höll med. Och så börjar Emelie göra narr av Nardos och skådespelar henne "oh gud jag är så duktig se på mig allihopa" och mitt i allt så kommer Nardos in i rummet, Emelie byter samtalsämnet och plötsligt låtsas som att dom pratat om någon kille som själv bestämmer sina val. Adrian säger högt framför Emelie så att Nardos hör att han tycker att dom två bör fixa sitt tjafs och komma sams.

Emelie lämnar plötsligt rummet, Adrian förklarat för Nardos vad dom pratat om och Nardos säger "jaha var det därför ni bytte samtalsämnet eller?"

Adrian är 30, Adrian har respekt och beter sig civiliserat. Det finns inte på världskartan att Adrian skulle vara intresserad av någon 7 år yngre tjej som Emelie är och speciellt inte någon som beter sig som Emelie och 14 åringar.. Adrian är vuxen.

Faktum är att få killar har kvar intresset för en tjej som håller på sådär framför ögonen på en, jag hoppas åtminstone det.
2021-03-21, 00:10
Medlem
Pimmus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag förstår inte varför alla hejar på Judith och uppmuntrar hennes beteende och berömmer henne. Jag fattar inte!!!
Hon är den jag stör mig på mest i huset, hon är så jävla högljud och självupptagen! Hur kan de andra INTE störa sig på Judith??
Håller helt med
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Jo dom tycker hon är jobbig men hon har ganska hög status (förtillfälligt) så ingen vågar säga något.

Hur kan hon ha hög status ifall de tycker hon är jobbig? Är det för att hon lyfter upp sig så mycket att de tror att hon är cool?
Det verkar inte som att någon tycker hon är jobbig, de eldar ju på henne hela tiden.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Som sagt han har rätt i analysen!
Tror att Officeren kommer mer och mer närmare Emelie fast ingen av dem fattar det.....
Allt känns krångligt och onödigt nu.
2021-03-21, 00:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon sade ju det lyssna istället en smula Ponne var in hon drog på toa sedan sade hon kan du sluta följa mig vill vara i fred och sova!

Sa hon det till honom? Ja, i så fall lyssnade han ju för efter det började han klä av sig i s1 och la sig sen i sin egen säng i s2.

Fast nu är han visst uppe och äter. hahahah
Medlem
efter ALLT Det här!
Emelie: Adrian, varför sover du inte bredvid madde
Adrian: men jag har ju min säng bredvid bardos

Officern har taktik och inte känslor (eller så vill han bara lära känna henne bättre först?)
Medlem
xrlpyts avatar
"Alex och Judith var too much" säger Emelie om att sova med dem..

Adrian och Joel är jättebra, tycker hon.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Allt känns krångligt och onödigt nu.
Tyvärr så är det..
Lyssnar nu på Emelie som saknar Officeren i sängen.....
2021-03-21, 00:12
Bannlyst
Varför går man omkring med bar överkropp när man är blekfet med chipstuttar 😱
2021-03-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hur kan hon ha hög status ifall de tycker hon är jobbig? Är det för att hon lyfter upp sig så mycket att de tror att hon är cool?
Det verkar inte som att någon tycker hon är jobbig, de eldar ju på henne hela tiden.

Har du aldrig varit på en arbetsplats eller skola där en jobbig person har hög status?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in