Citat:
Ursprungligen postat av
Nuroch123
Har haft ögonen på Adrian ikväll för vet han är full och efter att han smekte emelies rumpa ville jag se om han skulle göra det igen.
Så jag har sett ALLA hans kramar (förutom när de har varit på utegården och DC ej har visat) Men 99% av alla de jag sett (och det är många) har varit EXAKT SÅ!
På riktigt DIREKT EFTER att hon kramar och tröstar Alex. Har aldrig sett ÄnglaAnsiktet vara såhär uppenbar och tydlig tidigare.
Taktik eller känslor återstår dock att se. Handen på Emelies rygg och rumpa, skvallrar om taktik. but I don't know
Vet bara att Alex har gjort det svårare för officern att behålla tjejerna runt sitt lillfinger med samma tillbakadragna taktik som tidigare
Finns ingen chans att Adrian har intresse för Emelie speciellt inte efter Emelies fjortisbeteende i sovrummet när Madde försökte prata vett i henne angående Nardos och Adrian höll med. Och så börjar Emelie göra narr av Nardos och skådespelar henne "oh gud jag är så duktig se på mig allihopa" och mitt i allt så kommer Nardos in i rummet, Emelie byter samtalsämnet och plötsligt låtsas som att dom pratat om någon kille som själv bestämmer sina val. Adrian säger högt framför Emelie så att Nardos hör att han tycker att dom två bör fixa sitt tjafs och komma sams.
Emelie lämnar plötsligt rummet, Adrian förklarat för Nardos vad dom pratat om och Nardos säger "jaha var det därför ni bytte samtalsämnet eller?"
Adrian är 30, Adrian har respekt och beter sig civiliserat. Det finns inte på världskartan att Adrian skulle vara intresserad av någon 7 år yngre tjej som Emelie är och speciellt inte någon som beter sig som Emelie och 14 åringar.. Adrian är vuxen.
Faktum är att få killar har kvar intresset för en tjej som håller på sådär framför ögonen på en, jag hoppas åtminstone det.