2021-03-21, 00:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men sluta ljug nu för helvete! Pontus kom in och skrek som en livrädd schimpans, på skoj så där som bara han kan, och frågade om Emelie ville ha te. Säkert Joel som skickat honom, då sa hon nej tack men att hon ska på toa.
Sluta beskylla mig för att ljuga. Hon blev inte av med honom fast hon säger att hon kommer somna. Hon fick gå på toa för att slippa honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag förstår inte varför alla hejar på Judith och uppmuntrar hennes beteende och berömmer henne. Jag fattar inte!!!
Hon är den jag stör mig på mest i huset, hon är så jävla högljud och självupptagen! Hur kan de andra INTE störa sig på Judith??

Det kommer.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nej, men då kan hon SÄGA det också! Inte ligga som en jävla bitterfitta och kommentera när han inte är i rummet! Pedram hade lagt sig hos henne även om hon inte svarade! DET är den stora skillnaden! Hoppas Alex inser vilken vidrig person Emelie är och tar x antal steg tillbaka.
Hon sade ju det lyssna istället en smula Ponne var in hon drog på toa sedan sade hon kan du sluta följa mig vill vara i fred och sova!
2021-03-21, 00:02
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Känns som Kliché Alex kommer bli väldigt utstött i gruppen. Titta mycket ikväll och ingen pratar med han genuint.
Tror folk ser igenom Kladdex
2021-03-21, 00:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Känns som Kliché Alex kommer bli väldigt utstött i gruppen. Titta mycket ikväll och ingen pratar med han genuint.

Tror tyvärr detsamma, kanske pga att han inte fortsatte på den humoristiska vägen och drogs in i Emelies klor första natten så han trodde att han kanske hade en chans där. Nej, tyvärr blir det nog tvärfel helt där.

Såg hur han halvsatt i sängen nu och funderade, sen la han sig ner och nu upp igen. Tror det snurrar rätt bra för honom också.
2021-03-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Förlåt till alla er som hatar detta. Vem har Adrian visat mest för kväll, Emelie eller Madde? Och varför?
Jag tycker det är så uppenbart att han har intresset för emelie men typ försöker lura sig själv med madde eller typ få någon reaktion av emelie. Adrians blick är konstant på Emelie, man ser om man följer honom en kväll att han smygletar efter henne och hela tiden kollar åt hennes håll. Varje gång han får tillfäller busar han med henne osv. Men vad vet vi, han har säkert inte intresse för någon.. det huset kan säkert lura en på mycket känslor som inte stämmer på utsidan.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon har sagt det till följande: Nardos, Joel, Steph, Tanja och Tess och det vad jag har sett.
Hennes agerande säger mer än 1000 ord. Du tycker annorlunda. Fine. Inget illa. Vi ser bara olika på det, eller hör annorlunda.
Jag tycker att hon mest har dissat Adrian typ senaste två veckorna, i ord och i handling. Jag tror att det är mycket möjligt att det har varit spel, och att det kulminerade och tiltade fullkomligt i hennes huvud i kväll där hon som sagt studsade runt honom, full som ett ägg, ville ha hans uppmärksamhet, pratade osammanhängande om hennes kk (och delade för mycket info), hånglade med Simon som om hon trodde att Adrian skulle se det..

.. MEN, det är också möjligt att hon bara ser Adrian som antingen en killkompis, eller out of her league, eller att hon har fattat att han inte är intresserad så då är hon inte heller intresserad..

Men för att återgå till ursprunget, det är nog lite mycket begärt att nyanlände Alex ska förstå att Emelie egentligen är kär i Adrian. Speciellt inte sedan Emelie slog klorna i honom samma kväll Alex kom in och hånglade upp honom..
Medlem
BBpolisen:Spyr på madde och adrian. För ett tag sedan.

Vad gjorde de som inte BBpolisen gillade.?
2021-03-21, 00:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Det kommer.

Jag hoppas du har rätt! Men tyvärr tror jag inte de för de är som besatta fans runt henne och ingen verkar vara klarsynt.
2021-03-21, 00:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Har haft ögonen på Adrian ikväll för vet han är full och efter att han smekte emelies rumpa ville jag se om han skulle göra det igen.
Så jag har sett ALLA hans kramar (förutom när de har varit på utegården och DC ej har visat) Men 99% av alla de jag sett (och det är många) har varit EXAKT SÅ!

På riktigt DIREKT EFTER att hon kramar och tröstar Alex. Har aldrig sett ÄnglaAnsiktet vara såhär uppenbar och tydlig tidigare.
Taktik eller känslor återstår dock att se. Handen på Emelies rygg och rumpa, skvallrar om taktik. but I don't know

Vet bara att Alex har gjort det svårare för officern att behålla tjejerna runt sitt lillfinger med samma tillbakadragna taktik som tidigare

Fasen tack för att ha span på Officeren. Ibland missar man skiten.
Nu när även Bianca sett diamanten så är det lite mer trassligt. Tack för info.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker att hon mest har dissat Adrian typ senaste två veckorna, i ord och i handling. Jag tror att det är mycket möjligt att det har varit spel, och att det kulminerade och tiltade fullkomligt i hennes huvud i kväll där hon som sagt studsade runt honom, full som ett ägg, ville ha hans uppmärksamhet, pratade osammanhängande om hennes kk (och delade för mycket info), hånglade med Simon som om hon trodde att Adrian skulle se det..

.. MEN, det är också möjligt att hon bara ser Adrian som antingen en killkompis, eller out of her league, eller att hon har fattat att han inte är intresserad så då är hon inte heller intresserad..

Men för att återgå till ursprunget, det är nog lite mycket begärt att nyanlände Alex ska förstå att Emelie egentligen är kär i Adrian. Speciellt inte sedan Emelie slog klorna i honom samma kväll Alex kom in och hånglade upp honom..
Hon har sagt ikväll att hon har känslor som hon inte vill ha och att hon tycker det är jobbigt. Adrian kom in till henne precis och frågade hur hon mådde o sa godnatt och när han stängde dörren sa hon ”vardör är han så jävla söt... suck”
Medlem
Citat:
Tror tyvärr detsamma, kanske pga att han inte fortsatte på den humoristiska vägen och drogs in i Emelies klor första natten så han trodde att han kanske hade en chans där. Nej, tyvärr blir det nog tvärfel helt där.

Såg hur han halvsatt i sängen nu och funderade, sen la han sig ner och nu upp igen. Tror det snurrar rätt bra för honom också.

Ah. Fel också att han gör värsta entrén och sen visar sig att han är värsta tråkmånsen så han faller som en pannkaka. Och så har han tittat mycket på bb innan och vet allt om dom och han lyssnar inte på dom för han redan vet allt och då uppfattas han som wierd och jobbig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in