Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Hon har sagt det till följande: Nardos, Joel, Steph, Tanja och Tess och det vad jag har sett.
Hennes agerande säger mer än 1000 ord. Du tycker annorlunda. Fine. Inget illa. Vi ser bara olika på det, eller hör annorlunda.
Jag tycker att hon mest har dissat Adrian typ senaste två veckorna, i ord och i handling.

Jag tror att det är mycket möjligt att det har varit spel, och att det kulminerade och tiltade fullkomligt i hennes huvud i kväll där hon som sagt studsade runt honom, full som ett ägg, ville ha hans uppmärksamhet, pratade osammanhängande om hennes kk (och delade för mycket info), hånglade med Simon som om hon trodde att Adrian skulle se det..
.. MEN, det är också möjligt att hon bara ser Adrian som antingen en killkompis, eller out of her league, eller att hon har fattat att han inte är intresserad så då är hon inte heller intresserad..
Men för att återgå till ursprunget, det är nog lite mycket begärt att nyanlände Alex ska förstå att Emelie egentligen är kär i Adrian.

Speciellt inte sedan Emelie slog klorna i honom samma kväll Alex kom in och hånglade upp honom..