2021-03-20, 22:07
Medlem
Fitt-Juddan "Jag ska göra manana-pjucks!!!!"
2021-03-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Fast missade du när Emelie plus 4 pers stod och snackade skit om nardos?
sa det något som inte stämmer allt var ju sant
2021-03-20, 22:08
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nej. Tjafs om disk i programmet och bråk om Bianca i tråden

Det intressanta som hände var att Emelie och Simon hånglade o nu sitter Emelie i Steffis ovetandes famn

Åh fy fan.. då har jag alltså inte missat något!

Tror faktiskt vi redan sett den roligaste festen under hela säsongen. Verkar som det kan bli lite drama i huset nu? Och här om Bianca
Medlem
Jag skulle inte vilka ha en kompis som Emelie
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, du har missat en del. Lack av Emelie och hångel med Simon.
Officeren följs nu av Bianca Ingrosso på Instagram
Snart i Wahlgren värld med andra ord. Han håller dock mycket god karaktär.
Följ nu så hämtar du upp det mesta snart.
Nu vill även Katti ligga med officeren.
Jag ser det..
Tycker Emelie vill men hon vet fan inte hur allt blir mest fan fel för henne, Som nu man ser det rakt igenom på alla sätt men Officeren har lagt henne på hyllan nu gissar jag!
Medlem
I min fantasivärld så skulle AD och Joel bli tillsammans i huset och ha sex varje timme.
2021-03-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äter typ aldrig ketchup men när jag väl gör det är det fan som en stor orgasm. Jag hatar inte dig och det är en stor komplimang. Med tänkte på hur många som jag bråkat med här inne. 😘😘😘

Haha! Får väl lägga en "+1" på den. (det där sista. men ska dock prova ketchup en dag, bara för att. Jag minns att jag faktiskt gillade det med typ pyttipanna när jag var liten?)
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Åh fy fan.. då har jag alltså inte missat något!

Tror faktiskt vi redan sett den roligaste festen under hela säsongen. Verkar som det kan bli lite drama i huset nu? Och här om Bianca

Glöm Bianca... ketchups instagram är den mest intressanta just nu..
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
Ikväll vill jag att Steph ska få reda på att emelie o Simon hångla. Sen vill jag att Nardos ska få reda på allt emelie sagt! Kommer ju bli skit roligt att kolla på

Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

Återkom gärna imorgon, när du sovit på saken - så lovar jag att svara dig. Vill ge dig den chansen.

Du är nästan så gullig som Emelie nu när hon "gråter"; "jag hade vunnit mot dag i eeearhockeeeyyy"

Och du är en jävla pajas.
Bianca filmar sig själv på natten lr morgonen när hon är själv lr som idag när hon firade sin lillebror.
Är det hennes dubbelgångare på filmerna lr tror du Lovisa är med 24/7 för att filma klipp på några sekunder?
Medlem
missismisters avatar
Emelie måste vara en av de mest blåsta människor i BB just nu..
Klarar inte hennes jävla snack.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Alldeles riktigt, Blaisen.
När fröken Jutbrink var riktigt på g, grinade hon mer på nån timme än Steff gjort sen hon kom in.

Steff fick då mina två röster.

Har iofs inte sett en sekund BB på hela helgen, enormt skönt med semester för sinnet från deras jävla skrikande.

VI har nog ett 3:e världskrig att vänta oss snart när Nardos får reda på att Emelie m.fl. snackat skit om henne (att hon sen snackat skit om Emelie hör inte till saken).

Katti konstaterar förtjust att Adrian är en sann gentleman och önskar att han vore 10 år äldre. Alex vill vara som Adrian.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in