2021-03-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Begränsat utrymme i en smal skreva. Jag tror han pulade med sina grejor, hobbykul eller som gangster, och klantade sig.

Återigen, skrevan var inte så liten som det ser ut på bild. Det får lätt plats en vuxen människa där i.
Citera
2021-03-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letmegetme
Jag förstår inte nu, var du på platsen han hittades eller kollade du bara terrängen?

Tar man sig till skrevan (vilket var svårt) så ser man tydligt att han sprängt sig om man tittar in i hålet och även på väggarna i hålet.

På vilket sätt är terrängen besvärligt? Har du möjlighet att förklara på ett målande sätt så jag kan föreställa mig?
Citera
2021-03-20, 19:47
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Återigen, skrevan var inte så liten som det ser ut på bild. Det får lätt plats en vuxen människa där i.

Är det riktigt uppfattat att i skrevan, så finns det även som ett rum i berget?

Dvs. D har hasat sig ner i skrevan, sen krupit in i "rummet"?

Troligtvis för att maximera tryck och säkerställa ett snabbt avslut, samt ev. dölja spår och potentiellt hoppas på ett ras?
Citera
2021-03-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Begränsat utrymme i en smal skreva. Jag tror han pulade med sina grejor, hobbykul eller som gangster, och klantade sig.

Lustig hobby - lägga sig i skrevor och leka med dynamit.. Tror inte det va?
Citera
2021-03-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa1939
Han ville verkligen inte bli hittad...

Hur vet du det?
Citera
2021-03-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbiisbabbas
På vilket sätt är terrängen besvärligt? Har du möjlighet att förklara på ett målande sätt så jag kan föreställa mig?

Alltså det är ju där det brann förr så det är sankmark, fallna träd, höjdskillnader, brant och mycket buskar/grenar överallt. Det var lite som en hinderbana varje steg man tog.
Nu kanske vi råkade ta en extremt svår väg men vi tog en annan tillbaka och den var inte mycket bättre heller.
Citera
2021-03-20, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Är det riktigt uppfattat att i skrevan, så finns det även som ett rum i berget?

Dvs. D har hasat sig ner i skrevan, sen krupit in i "rummet"?

Troligtvis för att maximera tryck och säkerställa ett snabbt avslut, samt ev. dölja spår och potentiellt hoppas på ett ras?

Nej, eller var fick du detta ifrån?
Jag tycker att hålet i skrevan ser så litet och trångt ut på bilderna som postats här men någon väg in i berget eller ”rum” fanns det inte. Hålet i skrevan där han hittades är större och rymligare än vad som ses på bild.

Med andra ord jag hade kunnat ligga raklång där, en längre människa hade förmodligen fått böja på benen men det är liksom inte klaustrofobi trångt eller svårt att få plats.
Citera
2021-03-20, 20:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Hahaha ja det har jag också förväntat mig att någon med extremt låg intelligens ska häva ur sig.
Men jag kan med handen på hjärtat säga att det förra inte heller var en minigris då det låg liknande delar kvar, sen det faktum att polisen åkte ut och städa tyder på att det aldrig var en gris (vart får folk allt ifrån?)

Svart & blått tyg fanns fastbränt i väggarna överallt och splatter av vävnad som fått ludd (jäkligt svårt att placera dit)
Jag hade inte velat stanna där en längre stund heller eftersom det låg så långt ut och var så ensligt. Där skulle jag aldrig gå i vanliga fall, var på väg att vända tillbaka typ 4 gånger.

Om det nu är så att det fanns tygrester fastbränt på väggarna och splatter av vävnad hur kommer det sej då att väskan/påsen som kroppen låg i såg ut att vara en fullstor kropp?
Som fyra man bar.
Citera
2021-03-20, 20:05
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Nej, eller var fick du detta ifrån?
Jag tycker att hålet i skrevan ser så litet och trångt ut på bilderna som postats här men någon väg in i berget eller ”rum” fanns det inte. Hålet i skrevan där han hittades är större och rymligare än vad som ses på bild.

Med andra ord jag hade kunnat ligga raklång där, en längre människa hade förmodligen fått böja på benen men det är liksom inte klaustrofobi trångt eller svårt att få plats.

Det var så jag uppfattade det tidigare. Samt en annan som var på plats som nämnde hålrum med rester i. Kan absolut varit jag som missuppfattat dock.

Hur bedömer du chansen att D inte ville bli hittad?
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-20 kl. 20:19.
Citera
2021-03-20, 20:08
Medlem
Kn Kroks avatar
Citat:
Alla ni som fortfarande påstår att sprängning inte är fastställt borde ta sig till platsen!
Det är fett och hudsplatter i hela skrevan som möglat/blivit luddigt.
Även massor med tygbitar som är fastbrända i stenväggen.
Skrevan är mycket större än vad den ser ut på bild.

Låg fortfarande rester utav bränd hud där idag.

"Någon" borde duscha stället med lite svavelsyra. Bra sätt att göra stökiga miljöer lite mer värdiga.
Citera
2021-03-20, 20:20
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbiisbabbas
Lustig hobby - lägga sig i skrevor och leka med dynamit.. Tror inte det va?
Jag menar att Denis kanske hade sin gömma med leksaker där.
Citera
2021-03-20, 20:52
Medlem
Att denna tråd fortfarande växer... Han tog livet av sig, låt han få vila i frid nu. Allt tyder på självmord! Rip Deniz♥️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in