2021-03-20, 15:07
Medlem
Zingo2s avatar
Blir Simon eller Pontus som vinner. Hoppas på Simon.
2021-03-20, 15:07
Medlem
Neeej snälla inte Pontus
2021-03-20, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Pontus ska ha immuniteten. Stephanie ska ut.

Med all respekt vad hon gått igenom men snälla kan inte bli mer cringe att dra upp samma saker om och om igen och köra offerkofta.

Äääh xebbish, du är värre än Larsson..
2021-03-20, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tanja drar inte hennes hemska upplevelse, det är bra. Hon har nog den värsta upplevelsen av alla i BB.
Japp, men hon lever för dagen och ältar inte samma hela tiden. Ens bakgrund är ens bakgrund, man kan bara blicka framåt Hon berättade i en podd att efter elstöten så blev hon så rädd för livet och vågade knappt gå över röd gubbe när det inte fanns några bilar ute, för hon var så rädd för att mista livet. Men hon drog bara ner sig själv mer och mer och blev rädd för allt, men så tog hon tag i det efter och hitta sig själv. Så ja, klart hon har fobi för el (som hon sa i bikten) det förstår man men annars känns det som inget kan stoppa henne

Simon förtjänar immuniteten dock!
2021-03-20, 15:09
Medlem
haha hur fan kan pontus vinna helt otroligt om det blir så
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Går inte att medicinera bort, utan det handlar om kosten. Kanske finns någon mirakel medicin någonstans i världen, men i Sverige så handlar de om kost och träning för att lindra de

Men Simon sa ju han fick medicin mot det 🤷🏻‍♂️
Medlem
Att den här skräpserien fortfarande går är väldigt märkligt. Den var revolutionerande när den kom ut, men nu finns ju inget syfte med det längre.
Medlem
Den enda kloka just nu, Alex
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Spyr åt Tanjas ytliga babblande. Förtjänar alla millen så ge bort den. Helt värdelöst. Hon tycker själv att det är opersonligt.
Pontus som jag inte gillar gav mig en helt annan vinkel. Simon likaså.
Men Ponne för min del.

+1!
Hon tar saker o ting lite föööör oseriöst faktiskt. Älskar hennes positivitet och livsinställning MEN...MEN...man kan inte ta exakt Hela livet med en enda stor klackspark.
Jag är även rädd för att en miljon skulle leda in henne i en jävla maasa problem när det gäller missbruk. Att hon med stor risk skulle gå i gamla BB Jessicas fotspår tyvärr 😭
Bannlyst
Emelie vill rädda Pontus 😡😡
Medlem
Ridnes avatar
Alla säger Pontus och Simon... Då blir det Steph som åker på Måndag då... Fan. Nu tar det ett par veckor till innan Ponne drar.
2021-03-20, 15:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Pontus ska ha immuniteten. Stephanie ska ut.

Med all respekt vad hon gått igenom men snälla kan inte bli mer cringe att dra upp samma saker om och om igen och köra offerkofta.

Jag tror du kanske missade poängen med Steffis tal, det handlar inte om att hon ska få vara kvar pga något hon gått igenom, hon vill visa att det går att komma tillbaka från en sån händelse även om det krävs kamp och att det kommer dippar. Det var nog därför hennes tal gjorde alla så överrumplade första gången.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in