2021-03-20, 11:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas verkligen att nästa vecka innebär individuella tävlingar som innebär TUR eller KUNSKAP istället för fysiska tävlingar. Det börjar bli jävligt tradigt att Adrian vinner allt och får välja en till som ska bli immun inför nästa Måndag. Varje vecka sitter Adrian, (+valfri från sovrum 2 som han får välja) och Tanja som blir vald immun av tittarna varje vecka säkert.

Samtidigt är det trist att vissa inte ens har suttit osäkert en enda gång ens utan bara glider fram på en räkmacka fastän de inte verkar speciellt populära av tittarna. (Joel och Judith t.ex.)

Det absolut bästa vore om tittarna får välja mellan alla varje vecka och få rösta på sin favorit för att få ut de som de inte vill ha. De hade kunnat haft tävlingar ändå, om priser inne i huset.

Till och med nomineringar från de andra deltagarna är bättre än nuvarande upplägg när de som är bäst på fysiska tävlingar ska vinna allt. Det var lika trist förra året när Martin vann varje vecka.
Håller med till fullo.
Säsongen med Kitty, Peter och gänget då var det variation, sy, baka, bygga, fysiskt, allmänbildning osv alla var bra på något och sämre på annat, rättvist.
2021-03-20, 11:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det har varit guld om de hade fått börja nominera varandra nu.

Ja, det är dags att börja röra om lite! Att tävla sig till att sitta säkert är inte helt rättvist om det hela tiden ska handla om fysiska tävlingar.
2021-03-20, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Jaha, nu ska Jafar-näsan leka terapeut också.
Hatar hans röst när han ska försöka köra sitt djupa o ”duktiga” snack.
Alltså hela hans släkt är uppvuxna på att knulla getter i doggystyle, får i missionären och åsnor i skedposition.

🤣🤣

Ja hans allvetande falska sätt äcklar o irriterar mig nåt fruktansvärt! Jag hatar människor som saknar någon form av ödmjukhet och empati. Folk som tror de är så mkt bättre och mer än alla andra. Flera i huset faller in i den kategorin men framförallt Gamnacken.

Så länge Simon inte ryker på måndag så är jag nöjd. Jag vill helst inte att någon av de som sitter nu skall åka.
De i huset jag helst av allt inte vill se är Judirh och Peddot.
Vinnare = Simon!!!
Resten bryr jag mig inte om för tillfället
Medlem
Kommer gråta om de räddar Pontus idag.
Medlem
Jag vet precis vad adrian gör och vill med pedram men det har nog alla redan listat ut han är en smart kille och han utnyttjar det ni kommer få se det senare när pedram åker ut och förstår hur adrian har spelat med pedram...... pedram borde inte vara i skuggan av adrian men det kommer synas tydligare senare
2021-03-20, 11:33
Medlem
Okej nu kommer alla som sitter säkert säga att se kommer gå på det bästa talet och inte på den de står närmast.

Men vem där inne skulle lägga sin röst på Pontus om de ändå tänker på vem den står närmast? Ingen hoppas jag
2021-03-20, 11:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hörde detta också igår. Tyckte också man märkte av att Pontus var irriterad när de lekte leken med lappar på huvudet, han var lite snäsig mot Adrian där.
Jag tror att Adrian är något på spåren att det har med tidigare händelser i livet att göra. Adrian påminner om coola killen i skolan som är bäst på allt och trycker ner Pontus. Han är snyggast, bäst på fotboll, populärast, duktig i skolan och dessutom sjunger han fint (vilket typ är Ponnes enda gren mot mobbarna). Pontus känner helt enkelt att han inte kan vinna mot honom i någon gren och när han då dessutom trycker ner Pontus i en sådan liten fjantgrej som kurragömma så väcks orimliga känslor i Pontus. Pontus inser hur orimliga d känslorna är och därför vill han snacka ut innan det eskalerar ännu mer.

Stående ovation från mig till dig. Snyggt!
2021-03-20, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missaly
Jag håller med tillfullo på nästan allt. Judith var min favorit, idag den jag gillar minst just pga det du skriver samt att hon ger ADHD en felaktig bild med sitt eviga ältande om sin självdiagnos.

Simon och Nardos var helt spot on. Jag avskydde Simon i början, han dök upp från ingenstans med machofrilla, kammen, någon konstig jacka och en öl i handen och var en stereotypisk fuck boy men den bilden om honom är helt förändrad idag. Min favorit är han.

Nardos var jag neutral om i början, jag gillade att hon kunde hugga till direkt med sina åsikter men att hon behövde stila till sig. Verkligen växt i mina ögon. En favorit för mig hon med.

Det jag inte håller med dig om är Adrian och Kattis. Eller ja, delvis. Adrian tror jag kan blomma ut, när dom vann mot Pedram o Co och det gnälldes på att Kattis låg ner och Adrian fick nog och beblanda sig i samtalet och stod på sig för sin och Kattis sak tyckte jag om som satan. Jag skulle vela se mer av den utåt "aggressiva" Adrian. Han munhugger väldigt bra och intressant.

Kattis är jag neutral om varken gillar eller ogillar men tillskillnad från dig så tycker jag inte att hon bidrar till något och den tilldelade mamma-rollen känns bara som något som huset säger för att ge henne en plats i huset. Jag tycker inte att hon beter sig så mammigt alls.

Men annars bra text, du träffade bra på mycket. Delar din åsikt om många. Kul läsning.
2021-03-20, 11:35
Medlem
Öppnade ponne duschrummet och sket sen stängde? wat
vidrig grisfitta
Medlem
Slår på liven och den första man hör är Pedros med sitt säljarsnack. Man märker verkligen tydligt hur han anstränger sig för att lägga in dom där "finare" orden i sina meningar och hur han hela tiden ska försöka låta bättre än den personen han pratar med. Det är lika jävla cringe varje gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Det är väl dag 50?????? Det är inte än ......

Du har säkert rätt, tyvärr. Tycker bara det vore perfekt och alldeles, alldeles underbart att få se deras rätta sidor och "Vi Är aLLA eN faMILj" brinna upp i helvetets rygghuggarlågor.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men tiden fortfarande, tiiiiden. Var ju därför microvågsugnen t ex fick sånt genomslag. Kort tid med hög effekt?

Äsch, off topic så mer till ämnet, vem kommer äga talet? Risken är stor att Ponne gör det bra om han inte plojar bort det men hoppas, hoppas de räddar Simon.
Konstigt jag vet, diskuterat detta i oändlighet med maken som förklarat 100 gånger så nu har jag gett mig, han har rätt 3 timmar är ekonomiskt.

Tänker de vem de har mest chans att sitta säkert mot väljer de Stephanie. Tror de är livrädda att sitta mot Tanja, Simon och Pontus.
Hoppas dock Simon, Tanja är säker som få.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in