2021-03-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Första gången jag vevade igång streamen låg hon i en säng och pratade om hennes tuffa uppväxt, kändes extremt utstuderat.

Fick grova flashbacks till hon som vann 2012, anspelade mycket på att hon var ensamstående småbarnsmorsa och vann nog rätt mycket sympati p.g.a. det.
Hanna Johansson ja, fattig och i desperat behov av pengar till sig och två barn som hon knappt hade råd att köpa kläder till - men hade nyligen opererat brösten för 30 lök. Minns det som igår

Judiths tatueringar har nog inte heller varit billiga. Jag undrar vad fattigdom i dessa människors huvuden faktiskt är haha..
2021-03-19, 19:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hälsningen till Peddot:
Din get er micket lessen på dej, har ansökan om att skiljas skickat in idag...

Fan höll på att tappa ölen.
Medlem
Äntligen höll Adrian o Madde om varandra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
... och. sexigaste

Vet i fan, nu är ju tangorabatten under näsan borta.
Medlem
Nardos vet inte vem Edward Blom är eller?
Medlem
haha nardos tror verkligen edward blom är en snygg hunk

älskar när dem andra driver med henne om honom
2021-03-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jo precis. Hade Judith varit mycket yngre så hade jag kunnat köpa historian för idag tror jag ändå att om man vill och är villig att "svälja" stoltheten så kan man enkelt "tigga" till sig gammal utrustning på Facebook men Facebook känns lite efter hennes tid.

Det där med tiggerigrupper och donationer blev väl ingen grej på Facebook förrän nu på senare tid, max 7 år sedan. Då var hon 20.

Hon slutade med hockey när hon var 15-16 år. I en intervju med tidningen när hon var 16 så säger hon att hon "nyligen slutat med hockey" så jag utgår från det. Hon tog körkort som 18 åring år 2012 och hon skulle några dagar senare köpa en Volvo s60 från 2006 dvs bara 6 år gammal bil.

Det verkar faktiskt som att hennes föräldrar har haft råd att ha henne i hockey men inte bara det, även haft ett sparkonto åt henne. Inte alla som kan ta körkort och någon dag senare som 18 åring köpa en 6 år gammal Volvo.
Det stämmer tidsmässigt med att hon på ett år då hon la ner hockeyn blev smällfet och ställdes i kö till tjockisoperation vid 17 års ålder. En så pass nu bil är det inte många nyblivna 18-åringar son har råd med.

Haha, nu började snacket om Edward Blom. Jag skulle ge mycket för att se Narcos reaktion när hon får se bild på honom. ”Tänk om jag får brev från Edward Blom. Deeet vore sjukt”. 😂😂😂😂😂😂😂
2021-03-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Åh skål! Hoppas också det. Det lät kul när Simon, Pontus, Tanja hade tanke på att köra en shot öl i minuten i 100 minuter. Det hade kunnat bli kul. Men vad hände med den leken?
Det kom in ett brev och blev gråtfest istället. Ja, hoppas de kör på det! Allt annat än gråt, snurra flaskan mm. 🍷🍷🍷
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Vafan, skulle varit videohälsningar.
ellerhur!
Medlem
Se nu allihopa på typiskt svenskhet. För varje person som kommer ut ur slussen så blir läsaren mer och mer rörd. Den som gråter och visar mest känslor vinner och alla vill bräcka den som läste innan haha.. komedi
Medlem
Kan väl tycka att det är lite väl tidigt för hälsningar hemifrån. Hur länge har dom vart därinne? 1 månad.
Sånt brukar ju komma med typ några veckor kvar
2021-03-19, 19:26
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Upp till var och en eller. Eller är du sådan att säger någon nått till dig så gör du det?
Har du nån liknande hjärnskada som deltagarna eller?
Dom ÄR ju lama jävla idioter, helt otroligt att dom ens fick fjutt på grilljäveln??😳

Lejde produktionen en brandman som tände skiten åt dom?
Korkade odugliga muppar hela högen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in