2021-03-19, 17:36
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
De får inte pakta när det kommer till tävling, men pakter för att skydda sig under festandet är ett måste i år för överlevnad. Never forget när Katti tog på sig rollen som Adrians beskyddare hans första kväll, hon tar rollen på största allvar än idag. De kramades så fint igår inför grillningen i heta stolen där hon lovade dyrt å heligt att skydda honom om det hettade till för mycket.

Åh katti är så fin
2021-03-19, 17:37
Medlem
Simon är Big Brother han får inte åka ut på måndag, då är bb över denna säsong!
2021-03-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Inte vad jag sätt än.
Hoppas det är något drygt.

Bästa skulle vara om hon fick hänga löst som straff.
Det jag vill höra i ett Brev är.
'Nardos du måste byta med någon som hänger löst'

Oj jäklar! Haha! Jaa en sån twist hade vart najs 🤣
2021-03-19, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ölstopp är möjligt, tyvärr inte brölstopp.

Hehe!

Får hon dricka ikväll?
2021-03-19, 17:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu jag ingen grillmästare mer än att mitt ex brukade tvinga mig att tända grillen även om jag hövdade att jag inte kunde. Men är det verkligen så smart att sätta på lock när det brinner? Kvävet det inte elden?
Yep. Är grillomeister. Det han gör är olagligt
2021-03-19, 17:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Någon annan verkar inte intresserad, de vill bara äta utan att röra ett finger. Adrian gör inte ett skit mer än att vinna tävlingar och favorisera turkosa sovrummet, ormfan.
Nej. Officeren har en target. Inga misstag. Collateral Damage.
2021-03-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Tilläggas bör att Madelene är 33 år, en vuxen kvinna. Inte ett barn.

Är fortfarande hänförd till hur hon kan vara 33. Hon ser ut som hon är 10 år yngre och beter sig därefter. Något som inte stämmer. Förstår heller inte varför alla vuxna kvinnor där inne beter sig som om de är barn/tonåringar? Hur har de klarat sig såhär långt i livet utan assistans?
2021-03-19, 17:41
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu är jag ingen grillmästare mer än att mitt ex brukade tvinga mig att tända grillen även om jag hövdade att jag inte kunde. Men är det verkligen så smart att sätta på lock när det brinner? Kvävet det inte elden?
Typ samma här.
Grillat några få gånger.

Antingen öppnade jag spjällen både övre och det som sitter långt ner
och satt på locket om jag ville få det att små glöda lite.

Eller så hängde jag locket på sidan så det sticker upp och täcker från hållet vinden kommer ifrån.
2021-03-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Simon är Big Brother han får inte åka ut på måndag, då är bb över denna säsong!
Åker Simon ut på måndag kan dom lägga ner säsongen. Det är han och Tanja som gör det värt att kolla på i år. Men jag tror det blir Pontus som åker på måndag.
2021-03-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Är grillomeister. Det han gör är olagligt
Känns som att röken som välde ut när han lyfte på locket borde gett honom en signal.

Pontus ”jag är ingen sån knullare”.... De verkar hellre vilja sova än att ligga med folk från krogen.

Nu är det väl dags att ta helg och korka upp en trevlig flaska rödtjut. Blir nog en Barolo och hoppas på att de blir fulla.
2021-03-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Är fortfarande hänförd till hur hon kan vara 33. Hon ser ut som hon är 10 år yngre och beter sig därefter. Något som inte stämmer. Förstår heller inte varför alla vuxna kvinnor där inne beter sig som om de är barn/tonåringar? Hur har de klarat sig såhär långt i livet utan assistans?

En teori kan vara att hon vuxit upp jävligt skyddat eller haft långt förhållande eller nåt i den stilen.
2021-03-19, 17:44
Medlem
Mouchinos avatar
Har Pedram Kattis trosa på huvudet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in