2021-03-19, 16:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Känns som Emelie ibland tänker att hon har rätt att behandla andra människor dåligt. Hon förväntar sig att om man upplever att man har blivit illa behandlad av henne att man själv ska gå fram och säga det till henne för att hon då ska be om ursäkt

Ja det där igår var inte snällt.. det verkade som att de andra inte heller tyckte det med tanke på blickarna och "oooh" från en del. Hon gjorde det dessutom framför hela gruppen. Den delen med att hon sade att Adrian var den hon hade kommit minst nära i hela huset kändes också väldigt off, eftersom de faktiskt varit sängkamrater, ihopkedjade osv. Hon är knappast närmare Katti eller ex Ponne än vad hon är Adrian om man säger så.
Medlem
Steffi, Ja du kommer åka ut om allt du gör är att gnälla om rädslan av att åka ut och tveka på allting. Bjud på lite underhållning istället!
Medlem
Stephanie Harvey
1.65
Pontus Andersen
2.10 vem går längst 🙂

pontus horungen är så körd
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi verkar inte ens trivas särskilt bra i huset längre.

Hon har ingen kvar att snacka skit om med skitsnackarnas skitsnackare Therese. Tuff situation
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
På bilderna jag såg, så var den inte en tum över 6cm. Pungen hängde längre ner än snoppen.
Ja, en snopp brukar växa vid erektion 😂
Jag såg live men jag vet inte om jag är så bra på mått. 😂😂😂😂 Ja, men jag menar att bara för att den är superliten slak så behöver den ju inte vara liten. Har en vän som har ganska liten innan han blir hård och då är den 20+.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Stephanie ville rigga tävlingen i veckan så att Tanja, Simon och Pontus skulle bli immuna.
Vilka tre är det Steph hänger löst med på måndag?
karma is a bitch
2021-03-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Stephanie ville rigga tävlingen i veckan så att Tanja, Simon och Pontus skulle bli immuna.
Vilka tre är det Steph hänger löst med på måndag?
Oj, hade det gynnat henne att förlorat då tro? Ett gäng med favoriter som hon sitter emot nu istället. Men förr eller senare är det Stephs tur också, jag tror inte att hon kommer längre än 60 dagar.
Medlem
Nu vägrar emelie berätta vad hon la i adrians mössa
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Katti anser att Simon gör sig rolig för tittarna vilket hon inte gillar, ber sedan att Stephanie ska gå in och be tittarna rösta kvar henne.
Katti är en sketkärring, som röker, fiser, äter, ligger i soffan eller sängen å inget mer, jo ett å annat ”psykologsamtal”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tror faktiskt Steph får minst röster utav Tanja, Ponne, Simon och henne.

Ja, det lär ju stå mellan henne och Ponne. Hade varit gött om alla fyra fick sitta där på måndag, och två ryker. Simon hade fått svettas rejält av att sitta med Tanja, hehe
2021-03-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waggy88
Steffi, Ja du kommer åka ut om allt du gör är att gnälla om rädslan av att åka ut och tveka på allting. Bjud på lite underhållning istället!

Hon bröt ju ihop sist hon fick stanna och efter det har hon fått för sig att Simon försöker leecha på henne Snacka om hybris.
2021-03-19, 16:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Hon har ingen kvar att snacka skit om med skitsnackarnas skitsnackare Therese. Tuff situation
Äh, de ventilerade lite bara. Det får man göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in